Ga naar inhoud

erroc code 0xc0000142


Fav

Aanbevolen berichten

:dong:Big problem. PC nog geen 3 maand oud. Sinds gisteren krijg ik steeds deze error code bij de meeste programma's (opnenen van Google Chrome, Thunderbird, firefox en nog meerdere andere starten niet op). IE werkt wel maar heel traag. Naar vorig herstelpunt proberen herzetten. Werkt niet. Code op Google opgezocht. Zelfs een programmaatje gevonden specifiek om deze error op te lossen. Werkt niet. Blijkt een probllem met DLL's te zijn. Ergens raadde iemand aan een update te doen om DLL's te herstellen. Start gewoon niet. Juiste boodschap bij error code is wit kader met: kan de toepassing niet correct starten (0xc0000142). Klik op OK om de toepassing te sluiten. PC is een heel recente Medion. Geen speciale dingen mee gedaan. Hoop dat iemand me hier kan bij helpen.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dochter enkel super mario gedownload. Voor de rest een nieuwe USB stick gebruikt.

---------- Post toegevoegd om 21:28 ---------- Vorige post was om 21:25 ----------

En werkelijk niks kan uitgevoerd worden. Probeerde net update te downloaden en als ik op uitvoeren klik krijg ik altijd die vervelende boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk wel dat een Windows iLivid Toolbar en Mario Forever 5.01 geïnstalleerd zijn. Wanneer ik die wil verwijderen gebeurt er niks. Zegt dat er misschien fout gebeurd is en het programma reeds verwijderd is maar vermelding blijft staan. Ook AVG blijft staan ondanks dat ik het probeer te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG kan je verwijderen met AVG Remover (klik er op), let bij de download op : er een 32- en 64-bitsversie.

De andere software kan je verwijderen met Revo Uninstaller, schoon nadien je pc op met Ccleaner en laat in een volgend bericht weten hoe het dan staat met de foutmeldingen.

Op een Medion staat 'van huis uit' BullGuard anti-virus geïnstalleerd, gebruik je die dan ?...

Meerdere anti-virusprogramma's op één systeem kunnen mekaar tegenwerken en je systeem vertragen, beperk je dus tot één anti-virus...hier (klik er op) vind je een aantal gratis anti-virusprogramma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank. Ik denk dat probleem opgelost is. Ik heb update gedaan met bijgeleverde CD Rom. Duurde tijdje maar starte dan weer alle programma's. Had ergens gezien dat deze verwittiging door beschadigde DLL's kon veroorzaakt worden en dit kon opgelost worden met de CD rom. Wat betreft anti-virus, die Bullguard is tijdelijk en dan te betalen. Ik was op vorige PC tevreden van AVG. Heb je tips bekeken. AVG lijkt beetje van pluimen te verliezen. Ga eens Avast of Windows Essentials proberen. Heb vrienden die daar heel content van zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.