Ga naar inhoud

Kleuren op Samsung 226BW


Jibbles

Aanbevolen berichten

Hiooh!

Vandaag een Samsung Syncmaster 226 BW aangeschaft, kom ik thuis en wil ik hem eens uitproberen en :bawling: de kleuren zijn niet goed.

kijk ik terug in de doos en zie ik een installatie CD liggen waar er op staat :1.User's Guid

2. Install Driver

3.Natural color (ver. Pro)

4.Magictune (Ver. premium 1.0.42)

Lijkt mij nogal duidelijk dat ik deze CD moet gebruiken om goeie kleuren te krijgen, maar telkens ik de CD in mijn DVD-RW steek werkt de CD niet en blokkeert mijn PC.

Nu vraag ik mij af of er een andere manier is om toch goeie kleuren te krijgen :s

Hoop hier vlug een antwoord op te kijgen

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe ga me dit scherm ook kopen....:P hoop dat ik wat meer geluk heb met me schermpje.

on topic, hier heb je een link dat je de driver via internet kunt downloaden en dan instaleren. Ik hoop dat dit lukt...: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=us&CttFileID=1229221&CDCttType=DR&ModelType=N&ModelName=226BW&VPath=DR/200703/20070314100735343_SM226BW.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke video kaart heeft u precies?

het zou misschien mogelijk kunnen zijn dat deze conflicten geeft.

download en installeer in iedergeval de nieuwste drivers van uw videokaart en probeer het dan nog eens.

misschien de instellingen via het scherm zelf wat veranderen? daar zit normaal ook een menu op.

Mv.Gr

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een vergelijkend scherm, de 206BW van de syncmaster versie.

Als het goed is kan je op het scherm zelf verschillende modus kiezen.

Zoals gaming en dergelijke. Ik ga er vanuit dat dit al geprobeerd is,

indien zou het advies van driver opnieuw downloaden het makkelijkst zijn.

De cd is wel degelijk Vista-compatible, daar is de syncmaster serie op afgestemd.

MVG Darthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.