Ga naar inhoud

Zwart scherm bij opstarten


Aanbevolen berichten

Ik heb een Qompaq Presario V6000 laptop. Werd steeds trager op laatst hang de cursor wel beeld. Daarna na cntr/alt/del opnieuw opgestart.

Laptop ging wel aan hoor de fan zie leds branden echter niet capsloc en nmlock branden niet. Even de hd-led oplichten echter constant een zwart beeld.

Harde reset gedaan maakt geen verschil opstarten en F10 indrukken ik zie niets wel draait de fan en schakelt de pc automatisch uit en even later weer in. Fan schoon geblazen help niet.

geh. modulen gewisseld van plaats hd er uit en er opnieuw in.

Niets lijkt te helpen. Weet u raad??

aangepast door opakeesje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niets te zien zwart is en blijft zwart ook in de hoeken. Wel schakelt de pc na ca. 1 min uit en weer in. Bij het inschakelen hoor ik de fan snel draaien het toerental neemt daarna af tot hij uitschakelt en weer inschakelt enz. Misschien iets met de temp. indicatie van de processor????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betwijfel ik omdat de pc opstart geen beeld en na ca 1 min weer uitschakelt hij blijft niet power on. Als de backlight converter defect is lijkt het me dat de pc gewoon power on moet blijven.

aangepast door opakeesje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat het mogelijk een warmte probleem zou kunnen zijn, omdat de externe monitor ook geen beeld geeft.

De oplossing zou zijn hele laptop slopen en koelgeleider van nieuwe pasta voorzien. Dat is een hele klus en de oplossing kan daardoor nog lang op zich laten wachten van daar dat ik deze discussie als opgelost aanmerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

HELP!!!

Heb de laptop Presario V6000 uit elkaar gehaald en de koelgeleiders van nieuwe pasta voorzien. Was een hele klus maar er staan goede handleidingen op internet. M.a.w ben nog geen steek verder. Ook een nieuwe bios laden, met windows toets en de b toets ingedrukt, levert alleen een harde pieptoon op "lang-kort-kort" Zegt dat mogelijk iets???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.