Ga naar inhoud

SubSync


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Om ondertitels te synchroniseren gebruik ik SubSync. Wanneer ik volgens de handleiding ervan de eerst gesproken zin gelijkstel en alsook de laatste, sla ik deze op. Daarna bekijk ik de film en bij de start ervan, loopt alles goed gesynchroniseerd. Tot na een half uur de ondertitels weer niet gelijk zijn met de spraak en op het einde van de film komt alles weer mooi gelijk.

Kan daar ook wat aan gedaan worden om alle ondertitels gelijk te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fast five. De films die ik download zijn alleen om ze thuis te bekijken van pc naar tv. Wanneer we deze dan gezien hebben worden deze weer verwijderd. Maar zoals je wel zal vermoeden is ons Engels niet van de beste kwaliteit en hadden we graag de ondertitels erbij, maar ze moeten dan wel goed bijeen passen.

Dank voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ricardo425,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van films, ook al is het voor tijdelijk gebruik, is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Kurtt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.