Ga naar inhoud

internet wordt onderbroken


nickb

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb draadloos internet van telenet..

Als ik met mijn playstation 3 online speel of met mijn laptop op internet surf valt mn internet weg..

Op mijn playstation speel ik altijd een voetbalspel online. Wanneer mn internet wegvalt wordt de match telkens afgesloten (dus werkelijk om gek van te worden) en verlies ik onlinepunten..

Wanneer ik dan terug op het hoofdmenu kom heb ik maar op 1 knop te drukken en ik heb terug verbinding..

Als ik dan check hoe mn verbinding is staat hij op 100%

ik veronderstel dus dat er iets met de router is.. Maar heb geen idee hoe dit op te lossen.

graag jullie hulp

mvg

nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

DES-1005D is een switch en niet erg betrouwbaar.

Je dient DES-1005D regelmatig op te starten.

Zelf heb ik DES-1005D verwijdert en vervangen met deze switch dat veel sneller en betrouwbaar is.

Waarom Telenet DES-1005D nog altijd blijft verdelen snap ik maar niet want het is zeker geen toekomst gerichte toestel door het feit dat internet steeds sneller is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe start ik die DES-1005D op?

Hoe komt het dat ik die nu al een jaar gebruik zonder problemen en dat ik nu de laatste 2 weken mn verbinding verlies

Kan het nergens anders aan liggen of aan instellingen ofzo?

Het heeft goed gewerkt dus zou het nu terug goed moeten werken é??

Heb niet zo veel zin om daar geld aan te hangen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat het een slechte switch is. Maar ik begrijp niet dat ik hier al een jaar internet heb zonder problemen, en dat ik nu sinds 2 weken om de 10min 2min zonder internet zit..

Daar moet toch een andere reden voor zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan 1 jaar goed werken maar als de modem 1 seconde geen internet heeft dan moet je de modem opnieuw opstarten.

Hebt je opnieuw opgestart?

Ook de modem kan slecht na een tijd werken hoor en dan zal Telenet een nieuwe aansluiten.

Zelf heb ik nu 3 modem gehad op 8 jaar of zo.

Daarom moet je de modem enz. herstarten om te zien of het beter is.

Indien je digirecorder of box hebt dient je ook dat te herstarten.

Maar het kan ook aan windows zijde zijn.

Kan u vertellen welke windows je hebt?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast correos

Hoi nickb,

Het is zoals stegisoft reeds aanhaalde,het internet via telenet wordt steeds sneller en deze switch kan niet volgen,zodoende flipt hij.

'K ben van abonnement veranderd(naar shake met fibernet),dezelfde dag heeft een technieker een nieuwe modem geïnstalleerd,deze is draadloos en zodoende is men van een hoop kabels verlost.Het draadloos surfen loopt tot op heden perfect!

Amicale groet.

Correos.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Khad even een vermoeden dat het door mn norton 360 kwam..

Ik heb windows vista staan..

Gisteren alles stekkers uitgetrokken en terug in zonder resultaat..

Denk niet dat ik genoeg internet gebruik om fibernet te nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.