Ga naar inhoud

[OPGELOST] IE7 werkt zeer slecht slecht


Gast bonnai

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb IE7 dan toch maar geinstalleerd vandaag op mijn xp pc , en de bijbehorende updates.

Maar ik weet nu weer waarom ik het niet eerder deed. Ik kan dan heel slecht op internet komen. Duurt uren (nou ja) voordat ik met ie7 op mijn startpagina ben. CPU is dan 100%

Ook als ik naar andere sites doorklik dan duurt het nogal lang.

Mijn firewall (Comodo) heb ik al gedeinstalleerd en toch gaat het niet goed.

Wat kan ik doen om internetten weer zo te maken als in ie6? Lekker snel allemaal.....

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb firefox maar nu maakt ie ook langzaam verbinding met internet. CPU op 100% net als bij ie7. Die update heeft mijn systeem in de war gegooid, denk ik.

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wilde gok : zou misschien wel eens kunnen dat er één of andere besmetting je probleem in de war stuurt en daardoor zowel IE als FF belet om snel verbinding te maken. Download HiJackThis en maak eens een log ermee. Hang dit als bijlage aan een volgend bericht ... en (afhankelijk van het resultaat) kunnen we dan deze veronderstelling bevestigen of uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of dit enig verschil kan maken ?

Start Hijackthis op en kies voor 'Do a system scan only'. Selecteer alleen de items hieronder genoemd:

R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)

O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - (no file)

O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} –

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download ATF cleaner

Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.

Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.

Klik op de knop Empty Selected.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.