Ga naar inhoud

win7 recovery


Aanbevolen berichten

HELP !!!

gisteren stak ik de pc aan , en blijkt dat alles weg is van mijn bureaublad...

enkel internet , mijn documenten en deze computer staat er nog..

als ik op mijn documenten klik, zie ik helemaal niks meer !! al ons foto's zijn weg en ons muziek en etc.

mijn avg geeft trojaanse paarden aan, heb dit uit de quarantaine verwijderd, maar mijn vraag is nu, WAT MOET IK DOEN ZODAT IK ALLES TERUG HEB? en zijn die trojaanse paarden nu ook werkelijk weg of niet?

ik ken echter niks van pc dus hopelijk krijg ik hier antwoord op men vragen...

grtzzzzzzzzz

ik denk dat bij ons een pc staat die hetzelfde probleem vertoont ongeveer.

we krigjen wel een scherm van een zogezegd recovery programma.

Ik vermoed at het hierover gaat.

Windows 7 Recovery « Lobika's nieuws

op die pc draait bulguard (betalende versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt. Posten in het log van een andere forumgebruiker leidt alleen maar tot misverstanden.

Download HijackThis

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is inderdaad opgelost.

Ik heb de gemakkelijkste oplossing genomen die door de support van bullgaurd gegeven is.

Dear BullGuard User,

Thank you for contacting BullGuard Support Team.

Please take the following steps in order to solve the problem that you are dealing with:

1. Download the file combofix.exe from here: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

2. Restart your computer in Safe Mode (more Safe Mode instructions here: Getting into Windows Safe Mode ).

3. Double click combofix.exe and follow the prompts.

4. When finished, it will produce a log.

5. Restart in Normal Mode and run a new scan with BullGuard, to make sure the virus threat has been deleted.

Note: Do not mouseclick combofix's window while it is running. That may cause it to stall.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.