Ga naar inhoud

PC enorm langzaam na verwijderen TROJAN..?


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Gelukkig ben ik dankzij jullie hulp bevrijd van een Trojan. Punt is dat mijn pc na herstel - en installatie beveiligingsprogramma's - ontzettend langzaam is geworden. Daarnaast moet ik hem nogal vaak opnieuw opstarten om m weer aan de praat te krijgen - hij stopt dan bijv bij het binnenhalen van mail en blijft daarin hangen.

Hebben jullie enig idee of wat ik erop heb staan mijn laptop (= compaq nc6120, ca 6 jr) te zwaar belast, kan het daaraan liggen? Of is er een slimme oplossing om hem weer sneller te maken?

De volgende dingen staan erop:

CCleaner, Combofix, Hijack, Anti Malware, AVG virusscan 2011 free. Ik heb een groot aantal foto's gisteren al verwijderd, evenals verwijderde mail etc,maar dat lost niets op..

Hij vraagt daarnaast vaak of een java-update mag worden uitgevoerd, die klik ik maar steeds weg, is dat wijs?

Hoop dat iemand van jullie raad heeft!

Vast heel veel dank,

groeten Marlon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen mag je die Java-update alvast toelaten. Kijk daarna bij Configuratiescherm -> Software of er meerdere updates van Java te vinden zijn. Normaal mag je na deze aampassing enkel over update 25 beschikken. Alle andere updates mag je bij Software verwijderen.

Voor de die traagheid mag je Combofix nog eens laten scannen. Hang het logje ervan in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.