Ga naar inhoud

Nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt een nieuwe pc te kopen.

Wat denken jullie van deze onderdelen?

ANTEC SONATA III BLACK 500W

MSI P6N SLI PLATINUM

INTEL CORE 2 QUAD Q6600 2.40GHZ 8MB

NVIDIA GEFORCE 8800 GTS 512 MB

GIGABIT LANCARD ON BOARD

SOUND ON BOARD

4 GB DDR2 800 MHz

SEAGATE 160GB 8MB S-ATAII

SEAGATE 320GB 16MB SATAII

DVDWRITER 18X DUAL LAYER

MULTI CARDREADER

Klinkt dit goed? Alle suggesties zijn welkom.

Doel van het systeem -> game alles op max (dus ook crysis +- max) en toch een dikke 3/4 jaar safe zitten.[/font]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, zag niet dat er een verkoopadvies was.

Ik heb de pc nog niet gekocht, toch nog enkele kleine veranderingen...

Mensen raden me AF een SLI te nemen ...

en een Q9450 te nemen ipv een 6600

idd alsook 1 schijf ipv 2

geheugen type weet ik niet, ik ben nl een pc-hardware-noob ^^

hebben ''de mensen'' gelijk?

ps -> richtprijs zou een 1200 €zijn (met vista 64 enzo e) excluis scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik zou volgende config nemen en zeker niet die cpu!

ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx) 103,21 €

SAMSUNG T166 (500 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 16 mb, 3.5") 92,00 €

G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz, CL5, 1.85 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2) 77,00 €

MSI P6N SLI Platinum (nF 650i, 1333 mhz, pci-e, ddr2, 8 channel, raid) 125,00 €

INTEL CORE 2 QUAD Q6600 (2.4 ghz, 1066 mhz, 8 mb, s775, 105 watt, boxed) 237,43 €

PNY GeForce 8800 GTS (650 mhz, 512 mb, DDR3, 1950 mhz, 256 bit, 10, fan) 300,00 €

SAMSUNG DVD ReWriter SH-S203D (20x, sata, double layer, lightscribe, black) 24,87 €

Cardreader kon ik nu even niet vinden maar wat kost da

Totaal van dit 960 euro en eventueel Samsung 226BW voor 285 euro. + Gratis verzending

Vind ik vette config en sterke prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik vind nergens info (slechte zoeker :P) wanneer die Q9450? uitkomt, ik acht het wel waard te wachten maar natuurlijk ook geen maanden, zo kan men immers altijd wel wachten en blijft men in eeuwige twijfel verstrengeld...

voor de rest ziet alles er mooi uit dan zeker (SLI=nutteloos+duur-> geen SLI)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder doken berichten op dat de Core 2 Quad-modellen van het type Q9300, Q9450 en Q9550 niet deze maand zullen verschijnen, zoals gepland. Tijdens de presentatie van zestien nieuwe 45nm-cpu's op de CES-beurs in Las Vegas, liet Intel vervolgens inderdaad zien dat de betreffende quadcores 'ergens' in het eerste kwartaal van 2008 komen, terwijl eerdere roadmaps expliciet van januari spraken.

Dat de release is uitgesteld, komt volgens Intel niet door het feit dat AMD momenteel weinig concurrentie kan bieden, zoals Digitimes suggereert. "Tijdens een simulatie constateerden we een verhoging van het aantal mogelijke fouten dat na verloop van tijd op kan treden bij hoge klokfrequenties", aldus een Intel-medewerker tegen Dailytech, "Dit is niet te accepteren voor onze klanten die stabiliteit op lange termijn nodig hebben." Xeon-quadcores zouden deze problemen niet hebben omdat ze een andere stepping hebben en ook de QX9650 die in november verscheen zou er geen last van hebben. Of de QX9770 wel dezelfde onvolkomenheden vertoont, en of het model hierom inderdaad later verschijnt, is niet bekend.

bron tweakers.net

als je geen interesse hebt in sli zou ik deze nemen:

GA-P35-DS3R --> 101 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.