Ga naar inhoud

Nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Wat denken jullie, is het het wachten echt waard op die nieuwe reeks cpu's?

want jah maart is toch nog wel even, en ik ben redelijk op n nieuwe pc gebrand :P DOCH wil ik echter geen domme koop doen met die Q6600 die dan weeral passé is na enkele weken gegamed te hebben ....

(voila, ik als twijfelaar ^^)

is het kwalitatief, qua prijs, qua gameplezier, qua innovatie het wachten waard ? (stel dat ik moet wachten tot maart om het ni té complex te maken)

(sli is toch domme koop niet?) *edit

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nog even kan wachten zou ik wel even wachten.

er komen namelijk (weet de tijd niet precies) nieuwe grafische kaarten uit die veeeeeele malen sterker zijn dan die we nu hebben (3 keer zo krachtig als de krachtigtse van het moment(word gespeculeerd).

ook nieuwe processoren staan op de wacht voor ergens in februari (van intel en hopelijk ook van amd).

tegen maart zijn dus de nieuwste grafische kaarten en processoren er wel (volgens de roadmaps(doelstelling)) en is het naar mijn idee wel de moeite waard om te wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het nieuwe komt word het oudere goedkoper ;)

dat is ook iets waar je rekening mee moet houden he.

en om nu nog anderhalve maand te wachten tot de allernieuwste lichting grafische kaarten (zoals gforce 9xxx serie) lijkt me niet nutteloos.

je moet even wachten maar kan dan met de zelfde hardware en soms nog betere voor de zelfde prijs een systeem samen stellen.

en ja, je kan dan wel eindeloos blijven wachten, maar vanaf hoe lang draait de gforce 8xxx serie al mee? als volgende maand (ongeveer) de 9xxx uitkomt zou ik daar persoonlijk op wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nene, nix te offtipc, m'n besluit sta vast qua momentele onderdelen voor een nieuwe pc. Ik twijfel dus enkel nog ivm uitstellen vd aankoop. Basis van deze twijfel --> eventuele nieuwe kaarten/cpu's... dus on topic :D

die 9xxx series met dan 512 mb en dan ook de bijhorende moederborde zulle dus iets worden voor maart ask et goe hoor? indien ik langer hoef te wachten (bv 2009) ga ik toch tot kopen overgaan denkik.

twijfel allom dus :(

(keep in mind,we spreken over ne gaming/voor school briefkes typpe:P-pc he

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet zeker wanneer ze uitkomen, maar dat zal niet heel erg lang meer duren (zeker geen 2009)

met off topic boelde ik dat we het hoofd doel voorbij zijn geschoten en dat we een welles nietes spelletje gingen spelen over wie er gelijk had.

het duurt meestal nooit zo heel erg lang eer de oudere hardware in prijs zakt, dus je moet natuurlijk geen 9xxx kaart nemen, maar dat betekend wel vaak dat de 8xxx serie goedkoper zal worden na verloop van tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk zo, die 8800 reeks is momenteel de beste op de markt, deze zal dan ook het geen doen dat je verlangt. Tegen dat dit niet meer is zijn we waarschijnlijk al x tijd verder.

Het is gelijk je zegt, crazy talk, de 8800 is al niet echt duur tegenover vroegere kaarten waar de highend uit kwam tegen een prijs tussen de 400 en 500 euro.

Je kan nog altijd je 8800 volgend jaar weg doen voor een goede prijs aangezien je er niet super veel zal voor betaald hebben en dan een nieuwe reeks kopen.

De nieuwe prijs voor de 9 reeks wordt verwacht rond de 350 euro te gaan kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.