Ga naar inhoud

[OPGELOST] link


adi

Aanbevolen berichten

In de werkbalk bovenaan het vak waar je de tekst van je bericht invult (de wereldbol). Zie bijlage : hyperlink.jpg. Als je de tekst hebt geselecteerd waar je de hyperlink aan wil verbinden, kleurt die wereldbol blauw en opent zich een scherm om de URL van de hyperlink in te brengen.

Maar lukt de simpelste optie : via "Invoegen" dan niet ? Of heb je dit nog niet geprobeerd ? En wat zijn dan de problemen die je tegenkomt ? Want het invoeren van een hyperlink in OE is écht wel een makkie.

post-2078-1417703720,9018_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De simpelste manier is prima dus een makkie.

Maar die andere manier:Als ik een nieuw bericht van mijn e-mail in outl express open heb ik geen enkel van die miniaturen zoals die wereldbol ??????

Bedankt bij voorbaat voor je inzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even toelichten hoe je aan die wereldbol, maar ook aan een aantal andere praktische toepassingen in OE geraakt. Open een nieuw bericht in OE, kies bovenaan de optie "Beeld" -> klik op "Werkbalken" en dan op "Werkbalk Opmaak". Door het aanklikken wordt deze werkbalk aangevinkt en krijg je boven je tekstvak een aantal opties o.a. lettertype, lettergrootte, vet-cursief, enz. ... en ook het wereldbolletje voor je hyperlinks. Probeer maar even of dit lukt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.