Ga naar inhoud

Laptop start niet op: updaten 1 van ...


likerk

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 7

en regelmatig mag pc niet uitgeschakeld worden worden gezien er bij het afsluiten updates gedaan worden

en pc sluit achteraf normaal af.

Nu sluit pc niet meer af na melding : is bezig met installeren update 1 van 7 (of zoiets)

maar het gaat niet verder

Na afzetten laptop en opnieuw opzetten komt dezelfde melding opnieuw tevoorschijn

Ik kan dus ook niet naar startknop en/of instellingen gaan

Hoe kan ik dit verhelpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows cd insteken (moet niet de orginele zijn als je deze niet meer hebt)

en naar systeemherstel gaan...

naar een datum voor dit probleem zich voordeed gaan en klaar...

daarna kunnen we samen met een crewlid naar mogelijke oorzaken zoeken

let wel op bij het uitvoeren worden alle programma's die in deze periode zijn geïnstalleerd verwijdert

mvg

pc-dude

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt pc-dude en Asus

Probleem is denk ik van de baan

Heb batterij er uit genomen en stekker uitgetrokken

Opnieuw stekker er in en opgestart in veilige modus en updating kwam er niet meer op

Hopelijk nu geen problemen meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check nu via Windows Update (zie post 3) of al je updates zijn geïnstalleerd...indien niet : installeer ze manueel.

Vermijd in de toekomst om de updates te installeren bij het afsluiten, dit veroorzaakt regelmatig problemen, mislukte updates en loops waar je niet meer uit geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dag likerk,

is de installatie van de updates gelukt ?...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag likerk,

is de installatie van de updates gelukt ?...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Problemen zijn teruggekomen en heb mijn laptop binnengedaan bij computerwinkel

Ze konden het probleem ook niet oplossen, tenzij ze alles opnieuw zouden installeren

Ze hebben nu een van de updates uitgevinkt (die volgens hun toch niet zo belangrijk zou zijn voor mij)

en nu werkt alles opnieuw vlot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.