Ga naar inhoud

voeding sterk genoeg?


Aanbevolen berichten

Heey,

ik heb nu hier thuis 2 x een asus EAH4890 TOP liggen,

Deze komen straks in mijn computer in Crossfire,

Nu had ik net een week geleden een nieuwe voeding besteld van 750watt

zou deze sterk genoeg zijn om mijn pc van stroom te voorzien?

Rest van specs :

Moederbord

[/url]Asus M4A88TD-V EVO

Processor

AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB - Box

Geheugen

Corsair XMS3 8GB 1333MHz

Grafische Kaart

crossfire 2x EAH4890 TOP

Harde Schijfuserfield_edit.gif

WD 1TB 64MB 7200RPM

ik hoop van wel, maar wou tog even vragen voor zekerheid.

(Nu is mijn werkgeheugen nog 4Gb maar dat word straks weer 8)

alvast bedankt!!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij die van Jean-pierre kom ik uit op 600 watt

en bij die van pc-dude zie ik geen bereken knopxD

EDIT :

hij was verstoptxd

Maar daar kom ik uit op 850 watt

als ik de 2e aan hou

Zou dan een voeding van 750watt willen?

en bestaat er een energie besparing op de videokaart? dat die niet continu op voll moet presteren die voeding

aangepast door dennis schraa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik pc-dude tegenspreek maar de link die ik je gaf heeft veeeeeeeeeeeel meer keuze mogelijkheden waardoor volgens mij de accuraatheid aanzienlijk verbeterd.(ik kan me ook vergissen uiteraard!!)

Ik zou zeggen probeer het gewoon en volgens mij komt het allemaal goed zolang de kwaliteit van de voeding naar behoren is.:top:

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou kunnen,

maar het was engels ( soms wist ik niet precies wat ik waar in moest vullen maar over algemeen was het denk ik wel goed.), dus ik weet niet precies wat nou goed is en welke de minimale specs aan houd en welke de max specs.

ik zit er precies tussen in dus, najah als mijne door brand dan moet ik maar een nieuwe halen,

hij komt volgende week uitduitsland binnen :)

Mijn geluid probleem is ook al opgelost. ik zat met het probleem dat die niet meer deed op mobo (die net maand oud is), en dat ik normaal niet moeilijk doe en gewoon geluidskaart er inzet. maar mijn videokaart nam alle sloten in. BEHALVE een hele kleine boven aan. en daar paste een Soundblaster live in van creative:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jean-pierre heeft gelijk hoor deze bied meer mogelijkheden maar als je niet goed weet wat invullen zoals in jou geval gaat hij minder aangeven dan nodig is ;)

bij de onderdelen van mijn gaming pc gaf hij 450W aan :rofl: daarvan begint mijn processor nog niet te draaien:-)

en die van mij gaf iets van 850 :hmmmm:

maar dat heb ik nu ook net weer niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.