Ga naar inhoud

[OPGELOST] Processor van 250euro


aarondk1

Welke processor van ongeveer 250 euro?  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke processor van ongeveer 250 euro?

    • Intel® Core™ 2 Duo E6850
    • Intel® Core™ 2 Quad Q6600
    • Intel® Xeon® 3075
    • AMD Athlon™ 64 X2 6400+
    • AMD Phenom™ X4 Quad GP9600
      0
    • Intel® Core™ 2 Duo T5500
      0


Aanbevolen berichten

ben zelf voorstander vd C2D's, en voor games zal ik de 6850 pakken.

quad's zijn voor converteren geweldig, zijn ook algemeen wel krachtpatsers. maar core 2 duo's toch meer mijn ding ;)

@ Dikken : die Core2Duo T5500 word wel voornamelijk gebruikt in laptops, dat klopt ;)

van wikipedia :

De Xeon is een microprocessor van Intel, vooral bedoeld voor gebruik in servers en werkstations.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ze kosten echt niet meer hoor, een E8500 (2x3.166) zou je voor 250€'s moeten kunnen krijgen.

De Q9450 (4x2.66) is inderdaad wel boven je budget, die zal tegen de 300€ gaan draaien.

Om te zeggen welke cpu je best koopt zou je moeten kijken hoe lang je je pc gebruikt. Als jij plant om om de 3à4 jaar een nieuwe te zetten, dan ga je best voor een Dualcore gaan, als je toch liever naar de 6 jaar toe gaat zou ik voor een Quad gaan.

Moederbord van jouw keuze heb ik al een paar van zien langskomen, en ik vond het degelijke bordjes (ik plaats normaal altijd MSI). Ook op verscheidene sites worden de Gigabyte moederborden als goed beschouwd, dus daarmee zal je normaal geen problemen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.