Ga naar inhoud

Nieuwe game pc kopen!


Aanbevolen berichten

Beste,

ik zou heel graag een nieuwe gaming pc kopen en was wat op zoek op het internet naar informatie. Ik kwam op dit forum terecht, had al wat rondgeneusd en besloot me te registeren. Ik zou zeker en vast jullie hulp kunnen gebruiken!

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ?
    Gamen
  2. Wat is mijn budget ?
    Tussen de 800 en 1100 euro. Ik zou graag nu nog niet te veel geld uitgeven want ik zou hem graag over enkele maanden willen upgraden (extra grafische kaart bijsteken ofzo)
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ?
    Ik denk dat het best zou zijn om hem zelf samen te stellen om de kosten te drukken.
  4. Ga ik overklokken ?
    Ik zal in het begin nog niet overklokken, mss in te toekomst wel.
  5. Ga ik later upgraden ?
    Zeker! Deze moet lang meegaan! Ik zou dus zeker en vast niet besparen op het moederbord.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?
    Ik weet niet welke nieuwe functies echt een must zijn. USB 3 lijkt me wel interessant, voor de rest heb ik daar niet echt een idee van.
  7. Ga ik zelf assembleren ?
    Ja
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ?
    Neen, heb Windows 7 ULTI 64-bit origineel liggen.
  9. Ga ik zelf installeren ?
    Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?
    Ik zou graag hebben dat men buren men pc niet horen draaien. Dus ik zou hem redelijk stil willen houden. Ik wil ook een oerdegelijke behuizing. Die moet niet met te veel toeters en bellen zijn, gewoon degelijk. Groot genoeg om verschillende harde schijven bij te steken etc. De voeding moet dus ook degelijk zijn.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ?
    Ik heb geen randapparatuur nodig
  12. Heb ik specifieke wensen ?
    Ik wil een stille pc zoals ik al gezegd had. Wat ik me ook afvraag is of ik beter 2 grafische kaarten neem of één high end grafische kaart met de mogelijkheid om een tweede later bij te steken?
    SSD is nog geen must! Ik neem aan dat die later ook toegevoegd kan worden. Als u vindt dat dit voor een game pc een must is zal ik die zeker aankopen.

Alvast hartelijk bedankt voor alle hulp.

Met vriendelijke groeten

Benehime

edit: ik woon in België aan de kust. Ik weet niet of dit veel uitmaakt, maar toch even vermelden :)

edit: ik ben zelf al wat op zoek gegaan en vroeg me af of dit een goed start-systeem zou zijn?

=1&product[273958]=1&product[361602]=1&product[225309]=1&product[363903]=1&product[245679]=1&product[280465]=1&product[353621]=1&product[386917]=1&product[401957]=1&product[7517]=1"]Azerty-systeem

aangepast door Benehime
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik ben een grote favoriet van de MMO's zoals WoW en Warhammer Online, ga ook Diablo 3 aanschaffen. Ik wil deze games op de hoogst mogelijke kwaliteit spelen zonder een schokkend beeld te krijgen (verlies van fps). Zou dit mogelijk zijn met deze setup?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.