Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben van plan om mij een gamepad aan te schaffen. Ik heb hier echter nog geen ervaring mee en heb daarom enkele vragen:

1) Kan ik eender welke gamepad gebruiken om een spel te spelen? (dat met een gamepad gespeeld kan worden)

2) Heeft er hier al iemand ervaring met een gamepad en welke zou ik het best kopen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, als het over een gamepad gaat, dat je op de pc wil gebruiken, is het zo'n beetje wat je wil hebben.

Je kan een joystick gaan kopen om te vliegen, je kan een 'gewoon' pad kopen, (vergelijkbaar met die van playstation en x-box), maar haal je een logitech in huis, zit je altijd goed.

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/pc_gaming/&cl=be,nl

Ik heb hier alles van logitech in huis, ik klaag niet hoor....:biggrin:

Je kan ook altijd het nostromo pad gaan halen, zéér cool en uitermate handig.

Belkin : Nostromo SpeedPad n52

Deze dingen, buiten de joystick, kan je voor alle games gebruiken. Met uitzondering van mmorpg's, want daar heb je bijna je hele toetsenbord voor nodig, denk ik....Lol...

De joystick gebruik je voor vliegen. Vliegtuig, chopper, whatever..

Voor de gameconsoles, playstation, x-box, wel, die hebben hun specifieke pads en randapparatuur, dus dat legt zichzelf wel uit.

De wii is nog iets helemaal anders...

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.