Ga naar inhoud

i7 2600 sandy bridge tergend traag ! ferm overschat vind ik


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Chipset

The Intel H67 Express Chipset is a single-chip with proven reliability and performance.

l Support one PCI Express slot

l Integrated two SATA 6.0 Gb/s Host Controller

l Integrated two SATA 3.0 Gb/s Host Controller

l Fourteen USB 2.0 ports supported

Ik denk dat de blauwe wel de 2 SATA 3 connectoren zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

many thanks dan ga ik morgen een solide state insteken.

Alhoewel ik er eerlijk gezegd aan twijfel of de arme prestaties enkel aan hdd te wijten zijn.

maar goed het is geen weggesmeten geld om er één te kopen vind ik, het is beter dan naar een dancing te gaan ! toch? :)

En ik leer steeds bij , dat is nog het plezantste

heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geraak nog steeds niet op dropbox.

maar goed geen probleem ik probeer hem morgen te downen.

alvast heel erg bedankt voor the efforts.

Velen vinden het vanzelfsprekend , moar den dezen niet zenne.

groetjes

akira

---------- Post toegevoegd om 00:17 ---------- Vorige post was om 00:12 ----------

ik ga ssd kopen van 160gig ! meer dan voldoende voor system disk ! of de manual overeenkomt weet ik nog niet want ik raak niet op dropbox. maar dat weet ik morgen dan wel , of straks misschien.

Mochten de prestaties niet verbeteren met ssd dan gebruik ik dit toestel als media center , en schaf ik me een ander aan!

Mocht ik een kat in de zak gekocht hebben dan is dat niet enkel de schuld van de verkoper maar de schuld van mijn gemakzucht!

:) alles moet snel snel snel

ah ja jullie kennen dit fenomeen wel toch?

greetings

akiratakasaki

---------- Post toegevoegd om 00:26 ---------- Vorige post was om 00:17 ----------

is niet de juiste manual , mijn mb ondersteund geen usb 3 zoals vermeld in de handleiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let bij de aankoop van je SSD op dat deze SATA 3 is.

Als ik er één zou aanbevelen dan zou dit een OCZ Vertex 3 zijn maar deze zijn enkel beschikbaar in 60GB, 120GB, 240GB en 480GB

De 60GB is niet overal verkrijgbaar, maar laat je goed inlichten voor je tot aankoop overgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi , bedankt voor de vraag.

Met ssd is het idd vlugger , doch vind ik het toestel nog steeds te traag naar wat ik ervan verwacht had.

Het toestel is dus zeker geen aanrader.

Ofwel zijn mijn verwachtingen misschien te hoog.

Ik denk niet dat ik nog veel aan dit topic kan toevoegen.

Mijn enige conclusie en tevens inbreng aan dit forum is " koop dit toestel niet! ".

Ik vind als iets niet goed is dat ook gezegd mag worden.

Ik heb intussen al meer teleurstellingen gehoord ivm "sandy bridge".

mvg

akira

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.