Ga naar inhoud

Windows Live Messenger Probleem.


xRequilx

Aanbevolen berichten

Ik download windows live messenger dus, dat gaat allemaal goed, dan start ik windows live messenger, dan typ ik me gegevens om me aan te melden, en dan annuleert hij de aanmelding vanzelf, dan meld ik me nog eens aan en dan komt er zo'n fouten rapport dat windows live communication platform ofzoiets moet afgesloten worden..

Elke keer weer

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

xRequilx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Sla de Windows Register-bestanden op:

a. Open Register Editor:

· Windows Vista/7: Klik Start. In het Windows Start Menu Zoekveld typ Regedit gevolgd door Enter.

· Windows XP: Klik Start. Selecteer Uitvoeren en typ Regedit gevolgd door Enter.

b. Het kan zijn dat een dialoogvenster verschijnt met het bericht “Wil je dat het volgende programma veranderingen aanbrengt in je computer?”Klik Ja of Doorgaan

c. In het venster voor het aanpassen van het Registerklik op Bestand en dan op Exporteren. Kies een naam en bewaar het bestand naar een handige plaats (bijvoorbeeld je bureaublad)

d. Om het Register te herstellen klik op Bestand en dan op Importeren. Ga naar de locatie waar je het bestand hebt bewaard en zoek naar het bestand met de uitgang .reg en klik Openen

2. Pas de Registersleutels aan die zijn geassocieerd met je Windows Live Messenger account

a. Open Register Editor:

· Windows Vista/7: Klik Start. In het Windows Start Menu Zoekveld typ Regedit gevolgd door Enter.

· Windows XP: Klik Start. Selecteer Uitvoeren en typ Regedit gevolgd door Enter.

b. Klik op het + teken voor elk van de items op de onderstaande lijst om deze folder te vinden:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger\PerPassportSettings\<Hash Nummer>

1. Klik het [+] teken naast HKEY_CURRENT_USER

2. Scroll naar beneden en Klik het [+] teken naast Software

3. Scroll naar beneden en Klik het [+] teken naast Microsoft

4. Scroll naar beneden en Klik het [+] teken naast MSNMessenger

5. Scroll naar beneden en Klik het [+] teken naast PerPassportSettings

6. Controleer de mappen met Hash Nummer en localiseer “UTL” Reg_SZ sleutel die je e-mailadres bevat. Verwijder dit.

c. Sluit Register Editor

Herstart de computer.

3. Start Windows Live Messenger opnieuw op en probeer in te loggen.

4. Belangrijk: als je bent ingelogd, verander dan Windows Live schermafbeelding naar een andere afbeelding dan degene die je had voordat je Messenger crashte

Link naar reactie
Delen op andere sites

d. Om het Register te herstellen klik op Bestand en dan op Importeren. Ga naar de locatie waar je het bestand hebt bewaard en zoek naar het bestand met de uitgang .reg en klik Openen

Dat is alleen nodig als er iets mis is.

Als je experteer dient je een naam te geven bijvoorbeeld: msn.reg

Doe gewoon verder op waar 2 staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.