Ga naar inhoud

d schijf mijn documenten beveiligen


aaron1232

Aanbevolen berichten

ik heb mijn d schijf ingesteld dat dit mijn documenten zijn, ook voor mijn e ( afbeeldingen) en f ( muziek)

maar hoe kan ik dat op mijn windows 7 ultimate veranderen dat dit enkel toegankelijk is voor mij?

zodat ik via deze computer in de schijven kan, of dat ik gewoon via mijn documenten erin kan?

is er een mogelijkheid om voor de andere pc gebruikers de schijven onzichtbaar te maken? of als dit niet kan, alleen maar beveiligen?

( wel als het kan zonder dat ik mijn ww iedere keer moet intikken)

ik ben de enigste administrator op deze pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kunt u lezen hoe u dit enkel toegankelijk voor uzelf kunt maken :

How To Lock And Password Protect Folder In Windows 7/Vista

Hier is ook nog wat gratis beveiligingssoftware om mappen/bestanden te verbergen of een wachtwoord in te stellen :

Folder Lock - File Lock and File Encryption Software Free Download

Secret Data Manager download and reviews from SnapFiles

Free Hide Folder: a free security software to hide folders.

Free File Locker: Lock File And Folder On Windows 7

My Lockbox - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

TrueCrypt - Free Open-Source On-The-Fly Disk Encryption Software for Windows 7/Vista/XP, Mac OS X and Linux - Downloads

Protected Folder - Protect Folder and File with Password in Windows 7, Vista and XP - IObit

free download folder size freeware software - softdetail.com

Free Software to Encrypt, Hide or Lock Folders | digg freeware

I Folder Locker 1.2 Free download - I_Folder_Locker a portable locker for windows

Cryptainer LE Free Encryption Software

http://www.dvdcopyrip.com/1-second-folder-encrypt.html

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kunt u lezen hoe u dit enkel toegankelijk voor uzelf kunt maken :

How To Lock And Password Protect Folder In Windows 7/Vista

Hier is ook nog wat gratis beveiligingssoftware om mappen/bestanden te verbergen of een wachtwoord in te stellen :

Folder Lock - File Lock and File Encryption Software Free Download

Secret Data Manager download and reviews from SnapFiles

Free Hide Folder: a free security software to hide folders.

Free File Locker: Lock File And Folder On Windows 7

My Lockbox - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

TrueCrypt - Free Open-Source On-The-Fly Disk Encryption Software for Windows 7/Vista/XP, Mac OS X and Linux - Downloads

Protected Folder - Protect Folder and File with Password in Windows 7, Vista and XP - IObit

free download folder size freeware software - softdetail.com

Free Software to Encrypt, Hide or Lock Folders | digg freeware

I Folder Locker 1.2 Free download - I_Folder_Locker a portable locker for windows

Cryptainer LE Free Encryption Software

http://www.dvdcopyrip.com/1-second-folder-encrypt.html

is er dara een programma bij dat als ik mij aanmeld dat ik dan toegang heb zonder dat ik een ww moetr ingeven? maar als een andere gebruiker er toegang wilt hebben om die schijven hij wel een ww moet intikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kunt u lezen hoe u dit enkel toegankelijk voor uzelf kunt maken :

How To Lock And Password Protect Folder In Windows 7/Vista

Hier is ook nog wat gratis beveiligingssoftware om mappen/bestanden te verbergen of een wachtwoord in te stellen :

Folder Lock - File Lock and File Encryption Software Free Download

Secret Data Manager download and reviews from SnapFiles

Free Hide Folder: a free security software to hide folders.

Free File Locker: Lock File And Folder On Windows 7

My Lockbox - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

TrueCrypt - Free Open-Source On-The-Fly Disk Encryption Software for Windows 7/Vista/XP, Mac OS X and Linux - Downloads

Protected Folder - Protect Folder and File with Password in Windows 7, Vista and XP - IObit

free download folder size freeware software - softdetail.com

Free Software to Encrypt, Hide or Lock Folders | digg freeware

I Folder Locker 1.2 Free download - I_Folder_Locker a portable locker for windows

Cryptainer LE Free Encryption Software

http://www.dvdcopyrip.com/1-second-folder-encrypt.html

is er dara een programma bij dat als ik mij aanmeld dat ik dan toegang heb zonder dat ik een ww moetr ingeven? maar als een andere gebruiker er toegang wilt hebben om die schijven hij wel een ww moet intikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent zoals je aangeeft de enige gebruiker van de PC, waarom wil je dan je bestanden nog beveiligen?

Als je van je PC weg gaat kan je bijvoorbeeld een wachtwoord instellen zodat niemand op je PC kan.

heb je maar 1 account en je geeft anderen toelating om op je PC te werken, zal het toch moeilijk worden om zonder paswoord je bestanden te beveiligen.

Onderstaande tips zijn ook beschikbaar voor jouw versie, windows ultimate dus.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-vista/What-is-Encrypting-File-System-EFS

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/products/features/bitlocker

Link naar reactie
Delen op andere sites

How To Lock And Password Protect Folder In Windows 7/Vista was de oplossing,

ik zie mijn schijven en ik kan er normaal in, maar andere accounts zien toegang geweigerd, en zij zien ook niet hoeveel data erop staat

en ik bedoelde 1 administartor account, maar daarnaast had ik ook nog 2 gewone accounts

opgelost dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.