Ga naar inhoud

Ati radeon hd 9470


Aanbevolen berichten

Ik heb windows 7 ultimate,Ik kan geluid afspelen via mijn gewone geluidsuitgangMaar ik heb op mijn videokaart 2 dvi uitgangen. 1 naar een scherm en 1 naar de tvAllebei dvi naar hdmiIk zoek een manier om geluid door te sturen naar mijn tv en gewone uitgang tergelijk. Maar mijn tv is wel de 2 de beelduitgangEn het lukt maar niet om geluid door te sturen. Vroeger kon ik dat wel via uitgang 1 van die kaart voor ik verhuisde. Ik heb dan terug standard ingesteld en nu lukt het maar niet

SORRY: Videokaart nummer is HD 5970

aangepast door aaron1232
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens via start dan configuratiescherm.

Daar ga je naar geluid.

Staat daar alles goed ingesteld?

post-23245-1417704491,7046_thumb.png

Heb je ook wel het juiste model en nummer doorgegeven van je videokaart?

Gebruik je zo'n kabel?

post-23245-1417704491,741_thumb.png

Die kan echter enkel beeldsignalen (dvi) doorsturen en geen geluid.

Ik heb wel al eens gelezen dat er bij ati speciale verloopstekkers bij zijn om het geluid door te sturen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens via start dan configuratiescherm.

Daar ga je naar geluid.

Staat daar alles goed ingesteld?

[ATTACH=CONFIG]12338[/ATTACH]

Heb je ook wel het juiste model en nummer doorgegeven van je videokaart?

Gebruik je zo'n kabel?

[ATTACH=CONFIG]12339[/ATTACH]

Die kan echter enkel beeldsignalen (dvi) doorsturen en geen geluid.

Ik heb wel al eens gelezen dat er bij ati speciale verloopstekkers bij zijn om het geluid door te sturen.

ja dat klopt, ik heb zo een verloopstekker, dat ik er moet opzetten ( dit is een blokje) van dvi naar hdmi zodat ik maar ene hadmi ka&bel moet aansluiten, die verloopstekker is aangeslote, op beeldkaart 2 ik gebruik een gewone hdmi kabel ( bij de info stond erop dat hij ook internet kon doorsturen etc...)

---------- Post toegevoegd om 21:43 ---------- Vorige post was om 21:39 ----------

nu is het al gelukt op via die verloopstekker geluid door te sturen naar de tv, maar hoe stel ik in dat de standaard uitvoer ook geluid doorgeeft, allebei?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met behulp van converterpluggen zijn de DVI-uitgangen ook te gebruiken als HDMI, dat is wat ik terug vindt.

Dus die zal je op de Hdmi- kabel moeten gebruiken die naar je TV gaat.

Op je andere aansluiting moet je ook zo'n convertorplug gebruiken als je via hdmi wil werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met behulp van converterpluggen zijn de DVI-uitgangen ook te gebruiken als HDMI, dat is wat ik terug vindt.

Dus die zal je op de Hdmi- kabel moeten gebruiken die naar je TV gaat.

Op je andere aansluiting moet je ook zo'n convertorplug gebruiken als je via hdmi wil werken.

het geluid lukt nu om door te sturen, via hdmi, maar hoe zorg ik dat de gewone jack EN hmdi dezelfde geluiden afspelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.