Ga naar inhoud

Advanced System Care?


Gast

Aanbevolen berichten

De laatste crash werd veroorzaakt door een fout in het geheugenbeheer van de pagefile (virtueel geheugen).

Wat de oorzaak is ven de fout in het geheugenbeheer, is niet altijd duidelijk maar meestal is dit opgelost na een herstart.

Heb je de "fixes" van advanced system care kunnen terugdraaien?

Ik heb de fixes niet teruggezet omdat ik het al had verwijdert voordat ik wist hoe het moest omdat de 'backup' folder ervan toch leeg was... kan dit gemaakt worden met een backup?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees van niet. Die fixes zijn eigenlijk aanpassingen van het register en die zijn niet terug te draaien als je geen backup hebt gemaakt.

Zijn er problemen met deze pc? Reageert hij soms raar of traag?

Wanneer is de laatste virus en malware controle geweest?

Het enige programma dat veilig het register opruimt is CCleaner. Wanneer werd het register voor de laatste maal opgeruimd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees van niet. Die fixes zijn eigenlijk aanpassingen van het register en die zijn niet terug te draaien als je geen backup hebt gemaakt.

Zijn er problemen met deze pc? Reageert hij soms raar of traag?

Wanneer is de laatste virus en malware controle geweest?

Het enige programma dat veilig het register opruimt is CCleaner. Wanneer werd het register voor de laatste maal opgeruimd?

De PC gaat redelijk traag tegenover voordat ik het programma had (PC heb ik een maand ofso en programma 2weken daarna)

Daarna ging de PC traag, maar ik dacht dat het kwam omdat ik er games op had gezet dezelfde dag. en ik heb een backup gemaakt van HEEL de PC van VOOR dat ik het programma had, kan dat niet helpen? en ik heb gisteren mijn PC nog laten nakijke hier op de forum met een Hijackthis logje en er was niks mis mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeemherstel gaat maar een paar dagen terug.... kzal als ik zin en tijd heb wel eens een backup doen maar heb even geen zin om al me files te verliezen en programma's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.