Ga naar inhoud

11.04,windows live hotmail gebruiken.


Aanbevolen berichten

Door gisteren alles van evolution te deleten had ik geen desktop meer.Ubuntu heeft me toen een sudo-apt.....laten intypen zodat het terug normaal is.Vandaag heeft mijn maat evolution gedelete.

Hij zei dat ik mijn hotmail moet gebruiken via mijn internet.Is er een program dat mijn hotmail gebruikt en en "DE" baas is op mijn laptop?Geen evolution en evtl geen mozilla thunderbird.Iets dat zich ingraaft in mijn laptop en de emailing doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu Desktop Webmail gedownload van het software centrum.Werkt zeer correct en gaat meteen naar mijn Windows Live Hotmail.

Door het lezen van vele topics is hij nog beter als thunderbird en evolution.Hij stelt automatisch je account in.Die account instellingen was en is een groot struikelblok voor me.Alles staat er 2 maal in , accounts,werkend of niet.Mijn vriend krijgt dat in orde.Ikke,binnen een euh..........

Het gmailaccount heeft Webmail niet binnengepakt.(hoeft niet wegens 24 letterwoord).

Hij mag zeker de baas worden voor de emails op mijn laptop.De rest weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je Evolution verwijderd. Het is niet aan te raden om de standaardprogramma's van Ubuntu te verwijderen. Dit veroorzaakt enkel maar problemen.

Je kan er beter voor kiezen om de verwijzingen naar het programma in de menu's en op de desktop uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een beveiligings upgrade is Evolution op gang gesprongen.De Evolution heb ik al geemaild.Ik kan niks verzenden vanuit Windos Live Hotmail.

Vandaag heb ik een draadloze kaardlezer voor PC banking meegekregen.Eerst de email in orde.Ik geraak niet verder met die onozele Evolution.Een ocass laptop met erkende Xp erop mss?.De lessen starten september(XP en words lessen op pc 's daar)).Voor 10 € kon ik een XP installatie cd kopen.Toen ik vroeg achter het hologram was er geen respons meer(updateversie van XP blijkbaar).Mss met de BOOT-CD van PC Magazine opnieuw installeren.?Hoe doe ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Help kan Je naar Evolution mailen.Omdat er al zoveel Faillures komende van de Postmaster zijn wordt het een warboel.:dong:

Zoals je schrijft moet ik emailen met Thunderbird of Evolution.

Is er geen reboot mogelijk met de BOOT-CD Ubuntu 10.04 tov een deftig werkende Evolution(ieder zijn brood)

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Door .Evolution te veranderen naar .EvolutionOUD zou je een nwe Evolution kunnen plaatsen en invullen.Dan zou je .EvolutionOUD kunnen verwijderen.Desnoods ga ik naar een kleine pc winkel.

Ik krijg steeds foutmeldingen van internetverbinding slecht.Java zou ook niet ok zijn volgens het systeem testen.

Tot sepember heb ik tijd dat de email in orde is.Gegoogel en forumpraat kan ik nog.Lichtpunt is een oud leraar computers die het uitzoekt.

aangepast door carambole
bladvervuiling
Link naar reactie
Delen op andere sites

.Evolution en .thunderbird liggen in de prullenbak.Een nwe Thunderbird staat er nu.Accounts zijn goed en werkende.Evolution blijft eraf tov 30 regels info en één zin mail + ww.Alhoewel springt mss Evolution er terug op via de updates.

Ik ben op zoek naar tekst voor de console zodat Thunderbird BIG BOSS is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk momenteel op een pc met windows 7 en ik ken de te volgen weg in Ubuntu niet uit het hoofd, maar volgens mij moet je volgende stappen volgen:

Open het menu Systeem.

Kies Voorkeuren.

Zoek nu naar de optie Standaardprogramma's of iets dergelijks en klik er op.

Nu kan je de standaardprogramma's aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.