Ga naar inhoud

windows vista start iedere keer opnieuw op


Gast jens1238

Aanbevolen berichten

Gast jens1238

hallo,

sinds vanmorgen doet mijn pc raar.

ik zat op de pc gewoon op facebook en op msn en ineens viel hij uit.

hij starte direct opnieuw op en halverwege dat hij opstart vraagt hij een update.

die doet hij maar bij 65 % gaat hij terug naar 0 % en valt hij uit en start hij opnieuw op.

dit doet hij dus al een goede 2 uur .

kan er iemand me helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit de pc af door de powerknop in te drukken.

Nadien duw je de powerknop opnieuw in en je tokkelt meteen op de F8-toets om naar de veilige modus te gaan.

Eens je in de veilige modus bent zet je een herstelpunt terug van voor de updates, hoe je dat doet vind je hier (klik er op).

Nadien herstart je je systeem, voer dan deze (klik er op) Fix It uit...hiervoor moet SP2 op je systeem aanwezig zijn.

Het installeren van updates geeft wel meer problemen als je dit laat doen bij het afsluiten.

Wanneer je het 'update-symbooltje' op de afsluitknop ziet staan, sluit je best niet af maar dan doe je het volgende :

Klik op start (windowsknop) links onderaan en typ in het zoekvak Update.

Kies voor Windows Update.

Selecteer de updates die verschijnen en kies voor installeren.

Als je pc vraagt om opnieuw op te starten, voer dit dan ook uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jens1238

ik snap niet wat je bedoelt met : voer dan deze (klik er op) Fix It uit...hiervoor moet SP2 op je systeem aanwezig zijn.

hoe kan ik dat uitvoeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.