Ga naar inhoud

0x117 Nvidia Timeout Driver Restart


Gast

Aanbevolen berichten

0x117 Nvidia Timeout Driver Restart

ik heb een NVIDIA GeForce GT430

Dit is al de 2x dat ik dit krijg, hoe komt dit?? heeft het misschien te maken met de BSOD die ik eerder heb gehad?

Dit bericht kreeg ik ook:

Windows

Probleem: Videohardwarefout

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

WD-20110719-2105.dmp

sysdata.xml

WERInternalMetadata.xml

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven

Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows

Probleem: Videohardwarefout

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

WD-20110726-1918.dmp

sysdata.xml

WERInternalMetadata.xml

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven

Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows

Probleem: Videohardwarefout

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

WD-20110721-1956.dmp

sysdata.xml

WERInternalMetadata.xml

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven

Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows

Probleem: Videohardwarefout

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

WD-20110727-1807.dmp

sysdata.xml

WERInternalMetadata.xml

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven

Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dit meestal als een games speel/opstart

De PC gaat naar mijn gevoel een beetje achteruit maar dat weet ik niet zeker, als ik de PC opnieuw opstart doet die weer gewoon totdat ik weer de volgende krijg. Dit gebeurt elke dag soms meerdere keren

Ik heb nog niet zo lang een nieuwe PC, kan dit misschien doordat die fout is gemonteerd ofso? Of gewoon pure pech

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt, is dit niet te maken door een backup te doen? dat het komt door een fout in het register of is het echt de video kaart zelf die niet meer goed werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dit niet te maken door een backup te doen?
Je bedoelt de pc terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Dat kan een oplossing zijn maar wacht daar nog even mee.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Geef eens het merk, model en modelnummer van de pc.

Dan kunnen we op de site van de fabrikant zoeken naar de gebruikte drivers voor je videokaart. Fabrikanten gebruiken soms eigen (aangepaste) drivers ipv de originele drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een custom made pc staat meestal geen merk of model, dus daar moet je niet verder achter zoeken.

De informatie die we nodig hebben, kunnen we ook uit de speccy snapshot halen.

Heb je bij aankoop van de pc geen cd's gekregen van de gebruikte componenten met de drivers op?

Indien je de cd hebt van je grafische kaart, probeer dan daarvan de drivers opnieuw te installeren.

Als dat niet lukt, Download en installleer dan deze driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.