Ga naar inhoud

mij pc start niet meer op


tagara

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik kom er niet meer uit.

Ik heb iets fout gedaan (aangevinkt of zo ik weet het niet meer) in het gebruikersaccount.

nu start mijn pc als volgt op:

Ik start mijn pc op en krijg dan 2 keuzes: (ik start mijn pc nu gewoon op dus niet in de veilige modus)

1 linker icoon als ik daar op klik zegt de pc: X uw account is uitgeschakeld, neem contact op met de systeembeheerder.

2 rechter icoon (andere gebruiker) als ik daar op klik moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invullen en die weet ik niet.

verder kom ik niet en weet niet wat te doen.

Wie kan mij verder helpen?

even ter verduidelijking ik heb niet zoveel kaas gegeten van computers, ook al ben ik een nederlandse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat komt er op je scherm na het opstarten in Safe Mode? Moet je kiezen tussen accounts?

Je hebt hoogstwaarschijnlijk je account uitgeschakeld, wat zo overeenkomt als de sleutel van je huis binnen laten liggen en de deur dichttrekken. Er is een manier om langs "de achterdeur" binnen te raken, maar die weet ik niet echt meer.

Eenvoudiger krijg ik het niet uitgelegd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook dat ik de sleutel verloren ben.

als ik in de veilige modus opstart en naar config ga en dan op gebruikersaccounts klik staat er recht carina administrator.

zover ben ik al alleen ik kan er niets mee.

ps je hebt het trouwens erg vrouwvriendelijk uitgelegd mijn dank daar voor

gr carina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je die bootcd voorlopig niet nodig.

Wat zijn de mogelijke keuzes die je hebt. Ik neem aan dat je post-25300-1417704497,3037_thumb.jpg << dat scherm bedoeld. Heb je andere mogelijkheden dan in die afbeelding?

*klik op de afbeelding voor een vergrootte versie*

aangepast door Ant-99
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.