Ga naar inhoud

mij pc start niet meer op


tagara

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik geloof dat ik het nu een beetje begin te snappen.

ik heb een map met alles erin onder de naam carina staan en mijn administrator heet ook carina.

in deze map kan ik ook allerlei dingen doen.

maar dat heb ik nog een map en die heet Carina Petra en daar kan ik niets in doen omdat ik daar de administrator niet van ben. en dat zou nou net wel moeten.

de map carina met alles erin kan gewoon weg volgens mij.

en ik moet administrator worden van de map Carina Petra

of het klopt wat ik nu schrijf weet ik niet maar ik probeer met jullie mee te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je inlogt onder de Super Admin Account en je gaat vervolgens via Start-klik op je afbeelding naar Gebruikers accounts.

Klik nu op Account Beheren.

post-8298-1417704503,1587_thumb.jpg

Nu krijg je een venster met al je accounts aanwezig op je pc.

Wat staat daar allemaal vermeld?

post-8298-1417704503,1818_thumb.jpg

Als daar Carina Petra staat klik daar dan op.

En in het venster dat nu opent selecteer je Account type wijzigen.

post-8298-1417704503,2099_thumb.jpg

Zet deze dan op Administrator en bevestig door te klikken op Account type wijzigen.

post-8298-1417704503,2304_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb helemaal geen super admin account ergens staan

ik heb via start boven op de afbeelding geklikt en dan op account beheren en dan heb ik het onderstaande:

een admin account en een gast account staan en dat admin account heet carina en het gast account is uitgeschakkeld

er staat nergens carina petra

aangepast door tagara
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok even zien of volgende werkt om die Map toegankelijk te maken.

Rechtsklik op de map Carina Petra en kies Eigenschappen.

In het venstertje dat nu opent klik je op Beveiliging en vervolgens op Bewerken.

In het venster dat nu opent controleer je of alles op Toestaan staat en zo niet doe dat dan en klik dan op Toepassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerste de opdrachtpromp:

ik ga naar start typ daar opdrachtpromt>ik klik rechts op opdrachtpromp>en zie dan C:\users\administrators>

en zet dit erachter net user administrator /active:yes ik klik dan op enter en de volgende regel in de promp is: De op dracht is voltooid en dan komt er weer het zinnetje C:\users\administrators>

dus dat heb ik nu gedaan en alles weer afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.