Ga naar inhoud

[OPGELOST] vista home basic


Gast jaakske

Aanbevolen berichten

forummers,

hoe werkt systeemherstel in vista HOME BASIC,ik vind geen enkel herstelpunt,en normaal worden die automatisch aangemaakt maar waar en wanneer,als ik zelf een maak is het op de huidige dag dus kan ik niet terug gaan naar een datum dat de pc ok was dus heeft het eigelijk geen zin dat ik een maak of zie ik dat verkeerd,wanneer de pc niet aan staat kan hij dus geen herstelpunt maken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vista maakt alleen herstelpunten als er een update of een apparaat word geinstalleerd.

Als je updates hebt geinstalleerd en er staat niets bij herstelpunten weet ik het niet meer.

Zelf een herstelpunt of 2 maken en dan eens kijken, zie je ze dan niet staan?

Hopelijk heeft er nog iemand tips.

Ik heb dit fenomeen nog niet gezien, ofwel is het idd omdat het home basic is, maar dat geloof ik niet.

Wat je wel kan proberen is opstarten met de vista dvd, dan kan je daar met systeem herstellen herstelpunten vinden die systeemherstel niet weergeeft.

Ik heb het eens nodig gehad, moest dan wel enkele programma's opnieuw installeren die er op die datum niet opstonden.

Dan weten we in elk geval of er herstelpunten staan of niet.

Ik denk iets gevonden te hebben.

Ik maakte net een herstelpunt, noemde het test.

Toen ik ging kijken stond er niets.

Ik heb het window gesloten, daarna via start opnieuw geopend en toen stond het er vel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.