Ga naar inhoud

[OPGELOST] vista home basic


Gast jaakske

Aanbevolen berichten

Dat is typerend voor vista.

Als ik mijn andere geluidskaart kies, (heb er 2) moet ik dat ook doen, en de mediaplayer moet ik ook sluiten en heropenen.

Vervelend, maar mss noodzakelijke verandering, vista is naar mijn bevindingen stabieler dan alle oude windowsversies.

Was vorig jaar ook stabiel bevonden in ct magazine.

Dan man hier slotje op zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog effe mijn mening over vista, zit er dagelijks met geconfronteerd door men werk als technieker en ikzelf vindt de stabielste versie van windows de 2000pro, ik wacht op service pack 1 van vista die eraan zit te komen en dan zien of alle problemen zijn opgelost maar betwijfel het want er zijn nogal wat problemen neem dat van me aan, de gewone gebruiker zal het niet direct merken maar de ietswat gevorderde wel. neen wil je echt iets wat stabiel, virus en spyware vrij draaid en zelfs op pc's waar ge nog met geen stokken een windows op krijgt dan zet je best de finale stap naar linux. staat hier nog een linux 24/7 te draaien als firewall sinds 4 jaar onafgebroken en dan nog op een oude doos 486 pc. enfin genoeg gezeverd ik sluit em dan maar zoals gevraagd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.