Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op...... help?


wwwpeterjan

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop in mijn bezit. Het gaat om een Asus K73SV-TY081V met windows 7 en na een tijdje wat programma's te hebben geïnstalleerd kreeg ik een foutmelding die minder dan een seconde te zien was... het beeld werd zwart en de computer startte opnieuw op... Helaas lukte dat alleen niet helemaal ik kom iedere keer uit bij 'system Recovery Options' en als ik daar verder op door klik komt er te staan 'Your computer was unable to start' (searching for problems....) en later dat de fout niet gevonden kon worden....

Dan klik je weer verder en uiteindelijk op voltooien en dan sluit de laptop zich weer af...

iemand ideetjes om hem weer aan de praat te krijgen?

Alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

PJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de laptop 2 dagen in je bezit hebt en de klassieke truukjes niet helpen om hem op te starten, neem dan geen onnodige risico's en maak gebruik van je garantie...daar dient die ook voor... ;-)

Da's helaas geen leuke ervaring...de herstellingen gebeuren in Nederland en je dient rekening te houden met een hersteltermijn van zo'n 3 à 4 weken.

Je kan een laatste poging ondernemen door hem terug te brengen naar zijn fabrieksinstellingen : een recovery...de recovery kan je starten door tijdens het opstarten op de F9-toets te tokkelen...andere mogelijkheid om een recovery uit te voeren is gebruik te maken van de recovery DVD's die je zelf hebt gebrand met het programma AI Recovery Burner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.