Ga naar inhoud

Mozilla vs. opera


tibzie

Aanbevolen berichten

Mozilla firefox is volgens velen een zeer snelle browser maar wat bedoelen ze dan met snel ? Snel omdat het snel webpagina's opent of snel omdat het snel opstart ? Nu is mijn vraag ofdat FF wel echt zo snel opstart als velen zeggen ?

Want opera vind ik persoonlijk ook een zeer snelle browser met een mooi georganiseerde openingspagina wat ik bij FF niet aantref

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

het is net wat je het makkelijkste vind.

ik vind Ff een geweldige browser.

over opera kan ik helaas niets zeggen want ik heb hem nog niet gebruikt.

als ik ff op start krijg ik de google zoekpagina, naar mijn mening.. perfect!!

niet te veel toeters en bellen zoals IE startpagina, bah!

maar zoals ik zei, net wat je mooi vind.

en de google pagina kan je ook helemala aanpassen naar eigen wens.

het opstarten van FF duurt inderdaad soms wel eens even ja, zeker als er flink wat plugins zijn geinstalleerd en als je niet over en riant aantal werkgeheugen beschikt.

mijn mening.

gedeelde nummer 1: FF en Opera

laatste plaats: IE

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij firefox de beste, draai 95% van de gevallen op linux dus, en deze zat er al in voorginstalleerd en waarom ergens vanaf stappen als alles naar wens gaat en werkt ? is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik, de één vindt zus en de ander zo, ok aan firfox zijn ook downsides maar ongetwijfelt aan opera ook. allee als we een top drie mogen samen stellen, her we go ;

1. firefox

2. opera

99999999999999999. explorer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je opera zelf mag aanpassen of distribueren, als je dat bedoelt.

Ze dragen veiligheid hoog, zo komen de cookies enkel in de operamap, net als de rest van je geschiedenis.

Dat vind ik nou zo leuk aan opera, via extra, boven in de werkbalk kan je die zaken met 3 muisklikken wissen, als je dan kijkt bij explorer moet je in verborgen mappen en systeemmappen gaan neuzen.

Ik stel opera zodanog in dat cookies automatis worden gewist als ik dat wens.

Verder lees ik mijn e-mail, zet ik de aanmeldpagina voor hotmail in de snelkiezer en er zit zelfs een torrentclient in opera.

Voor e-mail word ook gevraagd of je die wil binnenhalen, of enkel bekijken en de mails op de server laten.

Ik had alle belangrijke mail nog na een crash van mijn harddisk.

Ik ben van plan ook ff eens te proberen en zou graag ook via deze weg lezen of deze zaken waarover ik het net had ook bij ff kunnen, maar daarvoor hoor ik eigelijk een nieuw topic te maken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.