Ga naar inhoud

Vervangende videokaart voor V058 medion Geforce 7650 GS


Pedro_Newbie

Aanbevolen berichten

Wie weet welke videokaart ik kan gebruiken ter vervanging van een videokaart zoals geleverd in de Medion MD8820 (Aldi PC). De kaart is een V058 nVidia Geforce 7650GS

Bij een computerzaak had ik de navolgende kaart gekocht: Point of View Geforce, PCI_Express 2.0 GT220, 1024MB SDDR3.

Je raadt het al deze kaart doet het niet, bij het opstarten komen de biosmeldingen met de snelheid van ongeveer 1 letter per 2 seconden (wel een apart gezicht overigens).

Deze kaart is dus vermoedelijk te nieuw voor deze Aldi PC van ongeveer 2007.

Weet iemand of deze kaart zou moeten werken?

De op internet gevonden technische gegevens van de oude kaart zijn

Chip: nVidia Geforce 7650GS

Aansluting: PCI-Express x16

Geheugen: 256MB

Aansluitingen: DVI / VGA / HDMI / SCART / Composite / S-Video

(für SCART, S-Video und Composite ist ein Medion-PC mit dem entsprechenden Anschluss nötig)

lautloser Betrieb durch passive Kühlung

Wie weet raad, de kaart wordt alleen gebruikt voor een beetje office/internet werk dus geenzwaar werk zoals gaming o.i.d.

De kaart ziet eruit zoals hieronder:

post-27166-1417704506,7143_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De BIOS is toevallig 3 weken geleden up to date gebracht naar de laatst beschikbare versie, vandaag ook een nieuwe voeding geplaatst, dit is een 400 watt exemplaar, de originele voeding was 300 watt.

De videokaart is van het type PCI Express 16x, zou hierop de nieuwe kaart moeten werken, weet iemand dat?

In de BIOS zie ik ook geen opties die ik eventueel aan zou kunnen passen t.b.v. de kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.