Ga naar inhoud

PC Herstart VanzeLf / Soms bLauw Scherm .. HeLp? :S


POSOFxBELA

Aanbevolen berichten

Ja Dat Denk Ik Ook ..

Maar een maand of twee geleden had ik ook zo'n probleem .. mijn pc kreeg elke keer een blauw scherm waneer ik een spel wou spelen. ik had mijn pc toen geformateerd maar was weer t zelfde probleem .. daarna ben ik achtergekomen dat mijn video kaart geupdate moest worden, dus deed ik dat.. daarna was het probleem opgelost. maar deze keer denk ik dat het probleem in mijn BIOS licht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij de herinstallatie ook de drivers van de moederbord chipset geinstalleerd?

Wat voor pc is het eigenlijk? desktop of laptop? Kan je het merk, model en modelnummer van de pc opgeven?

Voor de volledigheid mag je ook dit doen.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Driversoft heb je wel de juiste drivers.

Doe eens een schijfcontrole.

Open de verkenner, klik met de rechter muisknop op de C schijf en kies onderaan voor eigenschappen.

Open de tab extra en klik bij foutcontrole op nu controleren.

Vink beide vakjes aan en klik op starten.

Je gaat nu een melding krijgen dat de controle niet kan gedaan worden omdat de schijf in gebruik is.

Op de vraag of de controle moet uitgevoerd worden bij de volgende opstart, bevestig je dit en herstart de pc.

De schijfcontrole zal dan uitgevoerd worden en nadien zal de pc normaal verder opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Driversoft heb je wel de juiste drivers.

Doe eens een schijfcontrole.

Open de verkenner, klik met de rechter muisknop op de C schijf en kies onderaan voor eigenschappen.

Open de tab extra en klik bij foutcontrole op nu controleren.

Vink beide vakjes aan en klik op starten.

Je gaat nu een melding krijgen dat de controle niet kan gedaan worden omdat de schijf in gebruik is.

Op de vraag of de controle moet uitgevoerd worden bij de volgende opstart, bevestig je dit en herstart de pc.

De schijfcontrole zal dan uitgevoerd worden en nadien zal de pc normaal verder opstarten.

K Heb t gedaan, maar helpt niet. sorry dat ik zo laat reageer. mijn internet verbinding was verbroken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.