Ga naar inhoud

Facturatiepakketje voor Mac dat draait op OS X, dus geen windows nodig.


Aanbevolen berichten

De Imac die u specifieerd moet normaal meer dan voldoende zijn voor de toepassingen die u beschreef. En ja hij heeft een Sd lezer.

Ik gebruik al jaren een Eset Smart Security anti-virus/firewall en er is ook een Apple versie, meer info vindt u hier.

Ik zou u wel aanraden een goede leverancier te zoeken, want u gaat wel service nodig hebben, vooral omdat u gegevens zult moeten overzetten van een Microsoft omgeving naar een OS X. Het is allemaal best te doen maar het vergt wel wat ervaring. Ook het opzetten van een VM omgeving is redelijk complex.

Vergeet ook de backup niet !

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik weet nu alles wat ik moet weten (denk ik :-)), bedankt voor alle tips en raadgevingen. En ja, ik heb mij een goede leverancier gevonden die alles zal komen installeren en overzetten... tegen een niet zo'n echt democratisch prijsje maar alé, wat moet, moet hé ! Ik wil deze keer geen "foefelaars" meer aan mijn pc die mijn origineel Windows XP home edition vervangen door hun Windows XP Professional waardoor ik geen "originele" dvd's meer bezit !! En dat komt natuurlijk pas terug uit als hij opnieuw moet hersteld worden. Ondertussen is die foefelaar falliet, ja... 't is niet moeilijk als je zo oneerlijk werkt hé. Nu, nogmaals bedankt voor de hulp en ik zal nu maar afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.