Ga naar inhoud

xp naast vista


frabel

Aanbevolen berichten

Hoi , ik heb een partitie gemaakt van ongeveer 60 gig , en heb daarop xp home edition ,geinstaleert . als ik mijn pc opstart , start dus xp op zonder enig spoor van vista dat zou normaal zijn heb ik gelezen op internet , dan heb ik vistabootpro gedownload die al op vista stond via mijn laptop omdat mijn pc geen internetverbinding kan maken en mijn laptop wel en het op een sd kaartje gezet , als ik dan vistabootpro wil starten op mijn pc dan vraagt die een verbinding met internet te maken om op .net frame te geraken maar dat gaat nie wat nu gedaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op men test pc heb persoonlijk de bootloader van acronis, deze houd netjes tot nu toe (gaat al 2j goed) al men os'en lopende en vooral startende, hoeveel en welke ? :) windows 3.1, 95, 98 ME, 2000pro, XP, vista en daarnaast nog linux ubuntu, fedora, mandriva, suse, redhat, knopix en debian, dus in't totaal 14 operating systems naast elkaar op een hd van 500gb maxtor scusi 10.000rpm en ingedeeld in 14 partities van elk 35.7gb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.