Ga naar inhoud

virus ??


Aanbevolen berichten

En nee deamon search is niet bewust en met pokerstars en unibet heb ik een redelijk inkomen dus die wil ik er zeker niet vanaf gooien.. maar dat zijn wel de enige pokerprogramma's die ik gebruik dus zal de rest er ook even afgooie ...

Als die Deamon Search niet bewust is, moet je die ook nog even fixen met HJT. Start Hijackthis op en kies voor 'Do a system scan only' en selecteer :

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Web Search :: DAEMON-Search.com

Klik op 'Fix checked' om het item te verwijderen.

Het lijkt me dan ook nog nodig dat je zelf een nieuwe startpagina instelt. Maar dat moet je zelf even bekijken. En Pokerstars en Unibet zijn niet echt een probleem als je ze zelf hebt gedownload en continu gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

toch bedankt voor het helpen maar er is iets foutgelopen :)

Ik zet men pc even gelede af en wil hem terug opstarte maar lukte niet meer.. kreeg een blauw scherm net na het Xp logo te zien is.. en toen vuil hij uit.

heb zeker 5 x geprobeert en telkens op hetzelfde moment viel hij uit :s

Nu heb ik men pc geopend via de xp cd rom voor het te probere te herstellen maar lukte ook niet..

Nu heb ik maar gewoon alles eraf gegooid en opnieuw windows geinstalleerd :(

Men virus is weg mja.. ben hennig wat bestande kwijt ma toch bedankt ..

Mvg Dries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtige zaak ... maar ik heb deze draad nog eens overlopen en er is i.m.o. geen enkel advies dat de oorzaak kan zijn van deze crash. Er moet dus nog iets anders gespeeld hebben in je PC. Heb je trouwens die scannow nog uitgevoerd vóór je PC naar de filistijnen is gegaan ? En wat was daar dan het resultaat van. Niet dat het er nu nog iets toe doet ... maar ik zou graag te weten komen waar het (eventueel) misgelopen kan zijn. Om weer een beetje bij te leren ... helaas door een trieste gebeurtenis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee maakt niet meer uit nu is hij terug supersnel dus was miss beter om meteen te formatere.. Behalve dan men 70 dvd's + 50 albums ofzo ;):) hehe

Denk gewoon dat ik iets verkeerd verwijdert heb uit die lijst die ik kreeg van u...

Men pc deed zo ook al raar gewoon als ik bv een film aan het convertere was dat hij gewoon uitviel ofzo, en nu niet meer dus het formattere heeft men pc alleen ma goed gedaan ;)

Toch bedankt !

mvg Dries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.