Ga naar inhoud

blue screen error


nbalivenba

Aanbevolen berichten

ik heb al een paar maal heel plots

dat er een blauw scherm met witte letters komt ,

dat scherm blyft nooit lang ,

ik heb er wel zien op staan

iets van your computer will be shut down to prevent damage ..

en dan ineens start myn computer opnieuw op ..

en krijg ik een melding " windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld

en dan by details van probleem staat die alles

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: 7a

BCP1: FFFFF6FC50027058

BCP2: FFFFFFFFC0000185

BCP3: 0000000079E43880

BCP4: FFFFF8A004E0B000

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

C:\Windows\Minidump\081211-18954-01.dmp

C:\Users\Dennis\AppData\Local\Temp\WER-39156-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:

Windows 7 Privacy Statement - Microsoft Windows

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:

C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

iemand idee hoe did komt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen via PB.

ik heb ook zo een probleem dat er een bluescreen komt met witte letters en dan herstart men pc .. ik heb er ook een topic over ..

maar ik zag dat er nog een andere topic was met zoiets gelijkaardigs. en dan moest die scannen met bluescreenview..

en enkele dingen posten .. maar ik wou niet inbreken op zijn topic dus kan je myn topic eens bekyken over blauw scherm ??

  • 1.bug check string (bug check tekst)

  • 2.bug check code
  • 3.caused by driver (veroorzaakt door stuurprogramma)
  • 4.de parameters 1 t.e.m. 4

hier al die info :::

1. KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

2. 0x0000007a

3. ntokrnl.exe

4. parameter 1 :fffff6fc`50027058

2 : ffffffff`c0000185

3 : 00000000`79e43880

4 : fffff8a0`04e0b000

alvast bedankt

Ik vond ook deze vraag van jou. http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-7-drivers-correct-instaleren-35824/

Is Windows opnieuw geinstalleerd?

Is deze fout opgetreden na de (her)installatie van windows 7?

Heb je na de de (her)installatie van Windows ook de scsi drivers opnieuw geinstalleerd?

Je zegt ook dat je al meerdere blue screens hebt gehad.

Allemaal na de (her)installatie van Windows?

Kan je ook hiervan de informatie van blue screen view opgeven samen met de datum en tijd van de crash?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen via PB.

Ik vond ook deze vraag van jou. http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-7-drivers-correct-instaleren-35824/

Is Windows opnieuw geinstalleerd?

Is deze fout opgetreden na de (her)installatie van windows 7?

Heb je na de de (her)installatie van Windows ook de scsi drivers opnieuw geinstalleerd?

Je zegt ook dat je al meerdere blue screens hebt gehad.

Allemaal na de (her)installatie van Windows?

Kan je ook hiervan de informatie van blue screen view opgeven samen met de datum en tijd van de crash?

neen windows is nog niet geherinstaleerd. want ik dacht dat te ondernemen omdat myn beeld + geluid haperde ( ook een topic van me )

maar die blue screen zijn al 3 keer ongeveer voorgekomen maar de info die ik al heb gegeven aan jou is alle info die ik kan vinden want met blue screen viewer vond hy maar 1 blue screen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangen via PB.

Ik vond ook deze vraag van jou. http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-7-drivers-correct-instaleren-35824/

Is Windows opnieuw geinstalleerd?

Is deze fout opgetreden na de (her)installatie van windows 7?

Heb je na de de (her)installatie van Windows ook de scsi drivers opnieuw geinstalleerd?

Je zegt ook dat je al meerdere blue screens hebt gehad.

Allemaal na de (her)installatie van Windows?

Kan je ook hiervan de informatie van blue screen view opgeven samen met de datum en tijd van de crash?

hey kweezie

ik heb men computer geherinstaleerd eerst bleek alles goed dus ik begon met drivers te updaten en updates te instaleren..

en toen kreeg ik terug blue screen maar blue screen viewer heeft er geen info over .. kan je iets met de info van die vorige blue screen?

dankzy deze bluescreen is myn pc uitgevallen tydens updates en drivers dus nu moet ik alles hernieuw doen..

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ondertussen gezocht op internet en iets gevonden dat misschien kan helpen.

of het helpt weet ik niet .

myn foutopsporing enzo stond op kernel dump..

en nu heb ik die op kleine dump gezet..

ik weet niet of dit helpt..

solves mogen nog altyd binnenkomen en ik hou jullie up to date of dat kleine veranderingetje heeft geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instelling op mini dimp is wel OK.

Een crash voordat het bureaublad verschijnt, wordt meestal niet geregistreerd zodat we daar ook geen informatie over hebben.

Je kan wel de automatische herstart uitschakelen zodat je de kans hebt om de gegevens op te schrijven en nadien te posten.

Ga naar configuratiescherm - systeem en klik in de linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Open de tab geavanceerd en klik bij opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen.

Onderaan bij systeemfouten moet je automatisch opnieuw opstarten uitvinken.

Bevestig met OK en nogmaals OK.

Sluit het configuratiescherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instelling op mini dimp is wel OK.

Een crash voordat het bureaublad verschijnt, wordt meestal niet geregistreerd zodat we daar ook geen informatie over hebben.

Je kan wel de automatische herstart uitschakelen zodat je de kans hebt om de gegevens op te schrijven en nadien te posten.

Ga naar configuratiescherm - systeem en klik in de linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Open de tab geavanceerd en klik bij opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen.

Onderaan bij systeemfouten moet je automatisch opnieuw opstarten uitvinken.

Bevestig met OK en nogmaals OK.

Sluit het configuratiescherm.

ik heb sinds gisteren geen blue screens meer gehad .

maar myn computer is wel uitzonderlyk traag ..

en de prestatie is omhoog gedreven vroeger raakte ik met 5 verschillende programmas tegelyk amper aan 30% fysiek geheugen

en nu als ik gewoon op internet zit met avg en myn iobit malware fighter ,

zit fysiek geheugen al op 40%

hoe kan dit ?

en bij taakbeheer staat dat ik maar 200MB fysiek geheugen vry heb van de 4086..

hier hijackthis log mocht het helpen ofzo ?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 13:42:20, on 14-8-2011

Platform: Windows 7 (WinNT 6.00.3504)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16839)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe

C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Identity Protection\agent\bin\avgidsmonitor.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe

C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Google

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgssie.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O4 - HKLM\..\Run: [startCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun

O4 - HKLM\..\Run: [AVG_TRAY] C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgtray.exe

O4 - HKLM\..\Run: [iObit Malware Fighter] "C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\IMF.exe" /autostart

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare 4] C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCTray.exe

O4 - HKCU\..\Run: [steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\steam.exe" -silent

O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun

O4 - HKCU\..\Run: [sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun

O4 - HKCU\..\RunOnce: [spchecker] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Notification\SPCheckerTE.exe"

O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgpp.dll

O23 - Service: Advanced SystemCare Service (AdvancedSystemCareService) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 4\ASCService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)

O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)

O23 - Service: AVG Firewall (avgfws) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgfws.exe

O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Identity Protection\Agent\Bin\AVGIDSAgent.exe

O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\avgwdsvc.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)

O23 - Service: IMF Service (IMFservice) - IObit - C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\IMFsrv.exe

O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)

O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)

O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)

O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)

O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--

End of file - 6176 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen sporen van malware in dit logje, enkel wat schoonheidsfoutjes.

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista of windows 7, klik dan met de rechter muisknop op de icoon en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Vergeet niet het Service Pack 1 te installeren.

Je kan het Service Pack 1 downloaden op deze pagina.

Klik op doorgaan en volg de instructies.

Je moet het bestand windows6.1-KB976932-X64.exe nemen.

Na de download dubbelikkken op het bestand om de installtie te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.