Ga naar inhoud

toegang


ferba

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Ben gebruiker van Norton antivirussoftware. Automatisch worden de laatste virusdefinitie opgehaald en in een bestand geplaatst. Nu wil ik gaan schonen maar krijg de melding dat ik geen toegang heb.

Vraag: Hoe krijg ik wel toegang.

mvrgr

Theo Brouwer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geacht forum,

Nu wil ik gaan schonen maar krijg de melding dat ik geen toegang heb.

Vraag: Hoe krijg ik wel toegang.

mvrgr

Theo Brouwer

Dag Theo,

Wat versta je onder "gaan schonen" ?

Scannen op virussen, of wil je de virusdefinities verwijderen?

Het verwijderen van virusdefinities indien het al mogelijk zou zijn geweest heeft zoals Promind aangeeft geen enkele zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sedert april 2006 heb ik deze computer. Bijna dagelijks wordt er in de map 'virusdefs' een map bijgezet met virusdefinities. En elke map beslaat zo'n 250MB. Inmiddels heb ik tientallen mappen (2006-2011) in de map virusdefs en beslaat de map virusdefs totaal ruim 37GB. Zo loopt de ruimte op de harde schijf snel terug. Uiteraard kan ik niet alle definities schonen, maar op deze wijze voelt het ook niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog altijd gebruiker van de versie 2006, een versie die je systeem vertraagd.

De huidige versie werkt veel vlotter, vertraagd je PC niet, beschermd je beter.

En je zit niet met zulke immense mapgrootte.

Je moet toch jaarlijks betalen om je Norton verder te gebruiken, dan zou ik eens de laatste versie gebruiken.

Die moet je via je account toch kunnen downloaden.

Ikzelf ben ook gebruiker van Norton, ik kan jaarlijks gewoon de nieuwere versie downloaden zolang mijn abo geldig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.