Ga naar inhoud

Ricatecht RC-1400


Katrien25

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Ik heb een Ricatecht RC-1400 aangekocht, dat is een mp4. Opgeladen en het werkt, maar wanneer ik het via de usbingang in mijn laptop steek geeft het niets op de laptop.

De mp4 gaat wel aan, maar noch in de handleiding, noch in al de functies te vinden op de mp4, staat er iets dat ik wat zou moeten selecteren ergens om verbinding te maken met mijn laptop.

Gezien ik Vista gebruik moet ik niets downloaden staat in de handleiding. Het moet gewoon 'aangesloten' worden. In alle andere gevallen is dat het simpelste dat er bestaat, maar dus niet bij deze.

Ik heb het al in alle ingangen geprobeerd, eens met de mp4 aan en dan insteken, eens pas aanzetten als de kabel al insteekt, ... kortom vanalles.

Alstublieft, als iemand dit toestel ook gebruikt, help me dan even, of als er iemand zo begrijpt wat er misgaat, wit u het dan melden?

Met vriendelijke groeten,

Katrien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Katrien,

Je moet de MP4 speler gewoon aansluiten via je USB- Kabel.

Dan moet je naar de verkenner of deze computer gaan.

Je vindt je MP4 speler terug als een verwisselbare schijf dus met een stationsletter.

Klik in het linkervenster op je verwisselbare schijf, in het rechtervenster zie je dan de mappen van je MP4 speler.

In die mappen vindt je de bestanden terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.