Ga naar inhoud

Koelventilator draait op hoge snelheid


imkeren

Aanbevolen berichten

Dit is een idioot probleem, maar het verontrust mij toch.

Met regelmatige tussenpauses gaat de koelventilator op een zeer hoge snelheid draaien. Dit is dezelfde snelheid als bij het opstarten van de computer voor een kortere periode.

Soms zie ik in de actieve taken een taak die de oorzaak kan zijn, maar soms zie ik ook niets, en toch blijft deze ventilator voor een lange periode op deze hogere snelheid draaien.

Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn en hoef ik mij hierover zorgen te maken?

Mvg

Imker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welk toestel hebben we het hier ?...laptop of PC ?...samengesteld of merk ?...Windowsversie ?

Indien merk : graag ook vermelding van de volledige type-aanduiding.

Download en installeer Speccy (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.