Ga naar inhoud

geen mail op 1 van de 2 computers


bernard

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw en ik hebben allebei een computer ,

Nu is het volgende aan de hand , : ik had een reis geboekt naar Terschelling , en dan kun je de tickets

uitprinten als je de mail binnen krijgt .

Nu zat ik maar te wachten en te wachten , en heb weer contact opgenomen met de rederij .

Deze vertelde dat ik de mail al had moeten hebben , ( nee dus )

Voor alle zekerheid heb ik ook nog eens op de laptop van mijn vrouw gekeken , en jawel daar stond de mail wel .

Voorheen was het altijd zo dat ik de mail op beide computers kon zien .

Nu werk ik met window 7 en mijn vrouw heeft nog xp.

Verder vind ik het vreemd als ik in mijn ziggo mijn webmail in wil loggen , dan krijg ik een icoon van Java , en die zoekt .

Maar bij 63 % stopt het

Wat is hier aan de hand ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke mail clients gebruiken u en uw vrouw respectievelijk ?

Hoe oud was de mail die u heeft teruggevonden ? Sommige mailservers houden berichten maar een beperkte tijd bij al dan niet in functie van hoeveel ruimte u nog heeft.

Aangaande de Java, een webmail toepassing gebruikt vrijwel altijd Java, heeft u een automatische update voor Java draaien? Er zijn er de laatste tijd een paar geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de webmail van Ziggo niet, maar sommige van die toepassingen laten toe manueel een bericht te downloaden ?

Stond het bericht soms bij de "Junk" mail op Ziggo ? De berichten in die map worden gewoonlijk niet bewaard.

Het enige andere dat ik kan bedenken is dat het originele bericht nadat het gedownload werd per ongeluk werd gewist via webmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was het ook niet ,

Wat ik nu gedaan heb , om aan alles een eind te maken , Ik heb mijn microsoft Outlook helemaal verwijderdt,

Om dus alles opniew te installeren ,maar dat had ik ook beter niet kunnen doen ,want ik kan het maar niet voor elkaar krijgen

om opniew te installeren

Misschien komt het dat ik windows 7 heb , want ik heb het eerder wel eens gedaan met windows xp ,

en dan was het vrij simpel met pop.ziggo.nl en uit : smtp.ziggo.nl

Blijkbaar werkt het met windows 7 anders

Het is allemaal een beetje lastig aan het worden , want we gaan maandag op vakantie en dan had ik dit graag voor elkaar gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.