Ga naar inhoud

pc hapert soms met paar dingen open


nbalivenba

Aanbevolen berichten

als ik bv met internet ope zit en ben pc aan het defraggen en muziek luisteren en nog paar dingen,

dan hapert men pc soms waardoor muziek paar seconden stopt(windows media player),

en waardoor er soms op een venster bij komt te staan (reageert niet)

deze melding komt er zowel soms by firefox of by defrag programma of iets anders .

iemand enig idee hoe dat komt ?

:hmmmm::hmmmm::hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Voor de grote kanonnen komen,met wat werk jij?PC of notebook?Welk merk?Welk type?Dualcore?Hoeveel Ramgeheugen?

Want het kan zijn als je veel dingen tegelijk doet waaronder defragmentatie dat je computer zich verslikt,hij is ook beperkt!:hmmmm:

Wacht maar tot de slimme en beteren antwoorden:embarassed:

Amicale groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gaat defragmenteren, dan doe je op dat moment enkel dat en niets anders...:dong:

Persoonlijk heb ik prima resultaten met Auslogics Disk defrag, info en download : Auslogics Disk Defrag - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Ik defragmenteer steeds zonder internetverbinding, zodat er op dat moment ook geen updates kunnen binnen gehaald worden.

Alle mogelijke achtergrondservices schakel ik eerst uit met SmartClose : SmartClose - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Na defragmentatie en optimalisatie activeer je alles weer opnieuw via SmartClose.

De geplande defragmentatie in Windows heb ik dan ook uitgeschakeld...de manuele defragmentatie voer ik zo'n 2 x per jaar uit.

Gegarandeerd optimale defragmentatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gaat defragmenteren, dan doe je op dat moment enkel dat en niets anders...:dong:

Persoonlijk heb ik prima resultaten met Auslogics Disk defrag, info en download : Auslogics Disk Defrag - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Ik defragmenteer steeds zonder internetverbinding, zodat er op dat moment ook geen updates kunnen binnen gehaald worden.

Alle mogelijke achtergrondservices schakel ik eerst uit met SmartClose : SmartClose - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Na defragmentatie en optimalisatie activeer je alles weer opnieuw via SmartClose.

De geplande defragmentatie in Windows heb ik dan ook uitgeschakeld...de manuele defragmentatie voer ik zo'n 2 x per jaar uit.

Gegarandeerd optimale defragmentatie !

het ligt niet aan de defrag ,

ik heb het ook zonder defrag open , ik ben aan het surfen op internet en firefox slaat vast .

en als ik op die moment dat hy vast staat nog eens klik word het beeld wazig en komt er op de balk ,

mozilla firefox reageert niet meer .

en dan moet ik even wachten .

ik heb bovestaande met meerdere programmas voor :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dit topic (klik er op) over dezelfde pc ?...indien ja : werden ondertussen alle updates geïnstalleerd ?..

Je stelde ooit een vraag over meerdere anti-virusprogramma's op 1 pc, welke beveiligingsprogramma's heb je momenteel geïnstalleerd op je pc ?...

Kan je ook het volgende uitvoeren :

Download en installeer Speccy (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dit topic (klik er op) over dezelfde pc ?...indien ja : werden ondertussen alle updates geïnstalleerd ?..

Je stelde ooit een vraag over meerdere anti-virusprogramma's op 1 pc, welke beveiligingsprogramma's heb je momenteel geïnstalleerd op je pc ?...

Kan je ook het volgende uitvoeren :

Download en installeer Speccy (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

ja dat is allemaal in orde normaal

---------- Post toegevoegd om 21:54 ---------- Vorige post was om 21:40 ----------

by muziek afspelen blyft hy soms paar seconden hangen.

by film afspelen hapert hy , blyft hy soms hangen( terwijl de secondenteller doorloopt ,, met gevolg dat de komende 10 - 20 seconden in haperend fast forward worden af gespeeld .. )

mensen zeggen stel de buffer in..

maar dat heb ik nog noooooit gedaan en noooit problemen gehad tot nu toe en buffer helpt niet door die te verhogen ,,

soms met muziek wel maar met video niet..

als ik films af speel met Vlc media player hapert het niet ..

dus het zou wel aan WMP moeten liggen,?

tnx alvast

nu heb ik net ondervonden dat het muziek probleem ook met vlc media player is .

ik probeer nogmaal de remedie van Asus met speccy

---------- Post toegevoegd om 21:55 ---------- Vorige post was om 21:54 ----------

Gaat dit topic (klik er op) over dezelfde pc ?...indien ja : werden ondertussen alle updates geïnstalleerd ?..

Je stelde ooit een vraag over meerdere anti-virusprogramma's op 1 pc, welke beveiligingsprogramma's heb je momenteel geïnstalleerd op je pc ?...

Kan je ook het volgende uitvoeren :

Download en installeer Speccy (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

logje

http://speccy.piriform.com/results/3i0pTm5wh5tCyUVGTEoCSkp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nbalivenba,

'k Heb gezien dat jij Avast en Windows defender samen gebruikt,volgens mij is dat een beetje teveel van het goede.

Men heeft mij altijd gezegd één firewall en één virusscanner is voldoende anders krijg je problemen.

Wacht maar af wat Asus daarop te zeggen heeft die is beter op de hoogte!!;-)

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ nbalivenba : toen je je Speccy-logje produceerde, hoelang stond de pc toen op en welke programma's/ toepassingen waren er op dat moment geopend ?...

@ correos : Avast en Windows Defender samen geven geen problemen hoor...ze vormen een perfect huwelijk... :-)

Avast is een anti-virus...Windows Defender is een programma van Windows uit de categorie malware-verwijderaars, met real-time beveiliging...

Beiden zijn dus nodig op het 'menu' en werken mekaar dan ook niet tegen.

Hier draait die combinatie op 2 laptops en een netbook, zonder problemen...loopt dus prima, zelfs indien aangevuld met Malwarebytes' Anti-Malware en SUPERAntiSpyware als anti-malware scanner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.