Ga naar inhoud

Vista en XP


atir

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 harde schijven en zou dus XP samen met Vista willen installeren, nu heb ik wel al gelezen over verschillende problemen hiermee en twijfel daarom, vooral ook omdat ik bij mijn nieuwe HP computer geen CD van Vista gekregen heb. Is dit trouwens normaal dat je geen CD meekrijgt, wat als er wat misloopt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij hp toestellen zit inderdaad geen cd of dvd bij, elke merk pc is dit zo nu, bij hp en diverse andere merken kan je via een recovery partitie (meestal na opzetten de F10 of F11 indrukken) op de hd alles terug naar fabriek zetten, dus opgelet wanneer u xp zou installeren dat deze niet van drive letter veranderd maar ook niet wordt gewist anders is't ermee gedaan van te recoveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij hp toestellen zit inderdaad geen cd of dvd bij, elke merk pc is dit zo nu.

ik heb in de zomervakantie een dell laptop aangeschaft, hier zat netjes een windows vista home premium dvdtje bij.

vorige week nog een laptop aangeschaft van fujitsu siemens en ook hier, netjes een windows vista busines dvd en windowns xp pro sp2 cd.

dit is dus niet bij alle merken het geval (zoals ik opvat van wat jij bedoelt)

groet

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.