Ga naar inhoud

Pse9


Aanbevolen berichten

Beste forumleden

Na PSE 7 werk ik sinds kort met PSE 9. Meer mogelijkheden dan zijn voorganger. Uiteraard.

Maar daarnaast zit ik met een probleem.

Wanneer ik gebruikmaak van de volgende gereedschappen: uitsnij, pipet, mag. lasso, handje, emmertje, verplaatsen en zoomen dan krijg ik in plaats van 1 normaal groot symbool 3 mini symbooltjes. En dat is niet fijn werken.

Wat moet ik doen om weer 1 symbool van deze gereedschappen te krijgen.

Graag hoor ik jullie mening.

Mvg

Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ben zelf geen PSE9 gebruiker en ik meen begrepen te hebben dat er geen handleiding in de verpakking zit bij aankoop.

Hier (klik er op) vind je de complete (Engelstalige) handleiding voor PSE9...het duurt mogelijk wel eventjes voor die zich opent : het is een pdf-bestand van 328 pagina's, waarin je normaliter een antwoord gaat vinden.

Wanneer andere leden hier meer concrete tips hebben zijn die uiteraard welkom... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus,

Hartelijk dank voor je reactie.

Een gebruiksaanwijzing voor PSE9 had ik reeds.

Ik blijf echter nog steeds met de problemen zitten zoals hierboven beschreven in mijn vraagstelling.

Hopelijk krijg ik nog een oplossing via dit forum.

Nogmaals dank voor je mail.

Met vriendelijke groet

Dick Brand

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.