Ga naar inhoud

kan deze oude pc nog een beetje beter worden?


standalist

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb hier voor me een best oude pc die voor mij net te sloom is. Een nieuwe pc kopen zit er helaas niet in aangezien ik hier niet het geld voor heb, en omdat ik eind van het jaar toch een laptop krijg.

maar het probleem is dat ik een paar spellen heb die graag zou willen spelen maar die altijd haperen en hangen.

(medieval2 total war) (call of duty 4).

als ik bij 'can you run it' kijk zegt hij dat ik ze beide wel aan wat toch wel raar is want het loopt voor geen meter.

ik vroeg me dus af het misschien slim was om er bijvoorbeeld wat meer geheugen in te stoppen of bijvoorbeeld een betere video kaart, ik zal even mijn computer beschrijven hieronder.

- AMD athlon 64 processor 3200+

- 1024 mb ram (pc3200 DDR sdram)

- radeon 9600 series 256 mb

- wdc wd1600 aajb-00vad 160GB (harde schijf)

- windows xp proffesional service pack 3

- Via k8t800pro amd hammer 2000mhz ( moederbord chipset)

- 17 inch dell monitor

ik denk dat dit allemaal wel klopt zo,

zouden jullie mij misschien willen helpen en kijken of er nog wat kan worden verbeterd. ik heb niet echt een budget maar wil het gewoon niet te duur hebben.

alvast hartelijk bedankt!:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

radeon 9600 series 256 mb is toch een lage videokaart.

Weet je hoeveel wattage de voeding is?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan deze videokaart nemen en dan is het veel sneller dan uw huidige.

Ik denk dat het voor u voldoende is om vooruit te komen.

Nieuwe processor is niet mogelijk maar op tweedehands is dat nog mogelijk en dan kan je aan de hand van deze lijst eentje nemen.

Geheugen vergroten door een andere type te nemen kan ook met deze geheugen.

Wel de oude verwijderen en vervangen door 2 nieuwe.

Je kan maximaal 4 stuks kopen maar het heeft geen zin als je Windows XP of 32 bits Windows hebt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.