Ga naar inhoud

$$$$$$$$$$$$$$$$$Laptop typt $$$$$$$$$$$$ongewenst dollar-teken!


phara

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

lk zit met een irritant probleem! Mijn laptop typt in $$$$$$tekstvakken vb, wanneer ik een mail wil schrijven, in adresbalk, het dollarteken... wanneer ik het dollarteken effectief wil typen doet hij het niet!

Hij maakt bij $het opstarten ook steeds dat irritante belletje dat je hoort als je iets forceert $of te lang op $ee$n$ be$paa$l$$d$e toets dr$ukt (eigenlijk weet ik niet goed wann$$eer je normaal gezien dat belletje hoort...)

lk heb al vanalles ge$p$ro$beerd, virusscan, toet$$senbord in andere talen, updates, systeemherstel, ... $$$$$$$$$$zonder resultaat!

l$k laat hier ook $$$$$$$$$$$$$$$die dollar-tekens staan om aan te tonen hoe$$$$$$ hij prec$ies ty$$pt e$n w$a$$$nn$e$er!$$$$$

$$$$$$$$$$$$$ ik$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ hoop $ech$$t$ da$t iemand de reden hiervan kan achterhalen...

Belangrijk: 14 dagen geleden, toen ik op vakantie vertrok$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ was er nog niks aan de hand$, nu$ kom ik terug en$$$$$$ zet hem voor de eerste maal aan en heb$$ ik dit probleem, in de tussentijd $$$$$bleef de laptop onaangeroerd!$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.