Ga naar inhoud

Ram


Redhack

Aanbevolen berichten

Hoi,

Setup: Asus m3a32 mvp, Athelon 6000+, Ati saphire 4870, 2x1G ram (dimm drr2 800mhz)

Probleem: extra 2x1 ram,gekocht van ballistix tracer. Deze in men pc ingestoken maar nu wilt hij niet opstarten.

Men graka laat men pc altijd reboote en er branden 3 leds : D1602, D1603, D1601. zelf als ik ballistix verwijder blijft het probleem voordoen met als gevolg dat ik zelfs niet meer kan opstarten..

Probleem van graka opgelost

Probleem 2: Als ik nu de 4 latjes er in steek dan start widnows op maar kom ik op een blue screen of death .. 2 latjes van ballix, of 2 van a data werken perfect apart.

Opossing ? 4 latjes er in pleure en de boel formatere en wndows 7 installe ?

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvoor ik al vreesde. Eens er 4 latjes in steken wil het meoderbord overgaan naar dual channel mode en krijg ik blue screen bij opstart.

Momenteel zit in slot 1 a data, 2 ballistix, 3 / , 4 ballistix. Met 3 G kan ik werken maar dan wel in single mode.

Misschien eens proberen de merken samen te laten werke op dezelfe kanalen. dus 1 adata, 2 ballistix, 3 ballistix, 4 a data ?

Ik zal eerst de bios update eens proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.