Ga naar inhoud

Zwart scherm bij opstarten Windows/XP


imkeren

Aanbevolen berichten

Ik heb duidelijk opstart problemen met mijn PC. Indien ik in de normale mode opstart, dan krijg ik na mekaar het Windows logo, waarna het scherm zwart wordt en ook in der eeuwigheid zwart blijft. Ik kan nog wel in veilige mode opstarten met netwerk mogelijkheden, maar het blijkt onmogelijk om inde normale mode op te starten. Ik heb al geprobeerd verschillende opstarttaken te stoppen, maar dit blijkt ook niet te helpen.

Iemand een idee ? Zie hierna mijn opstarttaken overzicht.

Gtjes

Imker

post-27827-1417704569,2554_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je géén idee hebt wat je mag uitschakelen dan kan je best ook afblijven.

Het is ook niet verwonderlijk dat je zwart scherm krijgt als je de videokaart uitschakelt.

In veilig modus moet je dit weer ingeschakelen:

mhotkey want dat hebt je nodig

EM_Exec

cnyhkey

NvCPL = videokaart

Nwiz = videokaart

ctfmon

De rest kan ik niet goed zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit zo ? Had ze uitgesqchakeld omdat ik de speciale keys niet gebruik, zie hioer :

[h=2]What is mhotkey.exe doing on my computer?[/h]


mhotkey.exe is used for configuring additional keys on Chicony keyboards. This is a non-essential process. Disabling or enabling this is down to user preference, however disabling may disable the special keys.

Non-system processes like mhotkey.exe originate from software you installed on your system. As most applications store data in your system's registry, it is likely that your registry has suffered fragmentation and accumulated harmful errors. It is recommended that you

Ik denk dat ik de dader heb gevonden; de HPUpdate leek de boel te blokkkeren, ben niet zeker maar nu is het terug in orde, misschien voorlopig , wait and see !

Bedankt en groetjes, en laat me weten of je akkoord bent met de interpretatie van Mhotkey ?

Imker:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.