Ga naar inhoud

Computer geeft helemaal geen beeld!


iTessa

Aanbevolen berichten

Hai,

Gisteren heb ik een PC van een jaar of 2-3 terug uit de garage gehaald. Daar stond als ik me niet vergis Windows Vista 32 bit op. Ik wilde hem opstarten, maar als ik hem aan doe geeft hij helemaal geen beeld. Eerst had ik hem getest op mijn TV maar dat deed hij niet. Toen heb ik hem op een LCD monitor getest maar dat deed hij ook niet. Ik hoor duidelijk dat de PC opstart en daarna staat hij maar gewoon een beetje idle te blazen. :hmpf:

Ik zie wel dat de monitor led heel eventjes op groen springt als ik de VGA kabel aansluit, maar daarna staat mijn scherm weer op stand-by, alsof de computer uit staat, of alsof hij uberhaupt geen signaal heeft. :argh:

Kan iemand me er misschien mee helpen? Je kan ook altijd nog mijn MSN toe voegen, die heb ik in mijn profiel staan.

Alvast bedankt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie. :-)

Nee, ik heb een laptop en we hadden de PC niet echt nodig. Maar ik ga hem misschien upgraden naar een volwaardige eigentijdse PC. (8 gig RAM, quad core processor, nieuwe video kaart etc.) Ik hoor een piep als hij opstart ja. Daarna... Wacht eens. o_o Ik heb beeld... En... Hij start op.... Hee dit is raar... o.o Ik kijk even of hij het blijft doen. Hij ziet er namelijk niet helemaal 100% goed uit. Na het opstarten kreeg ik net allemaal lettertjes in beeld, en nu heb ik zwart beeld en staat mijn computer een stuk harder te blazen op een onregelmatige manier. Soms harder, soms zachter.... Heel raar allemaal.

Ik heb nu beeld. Maar het beeld zit helemaal aan de rechterkant van het scherm op een of andere manier. Hij is nu updates aan het installeeren, wat ook wel mag na zo'n lange tijd.

Ik denk dat hij het weer doet? Wat raar. Nou, in ieder geval bedankt.

Ik heb wel een heel ander soort probleem, though.

Maar ik denk dat ik daarvoor een heel ander topic moet starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.