Ga naar inhoud

Help, kan niet meer inloggen op een bepaalde site


Cara

Aanbevolen berichten

Toch lijkt het of ze mij ervan de schuld geven dat ik iets van software of rare sites bezoek, waardoor ik bij hun geband ben? ik snap er geen hout van. Wij doen niet aan dat soort praktijken. Op grond waarvan blokkeren zij mijn ip dan? want het is niet om speelredenen. Ze wisten er zelf blijkbaar niet eens dat ik gebanned ben. Ik begrijp niet hoe ze daar een link in leggen. Maar als ik het goed begrijp ligt het probleem dus niet bij mij maar bij hun, en zouden zij het zelf weer moeten kunnen oplossen?

Het is hoe dan ook wel raar dat ik vanmiddag 1 minuut kon inloggen en het daarna ineens weer niet meer kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat jij doorgeeft heb je inderdaad een ban wegens illegale activiteiten, heft het misschien toch iets te maken met die meerdere accounts?

Nu op je PC zelf is er geen probleem, je IP- adres wordt geblokkeerd, daarom geraak je niet op die site.

Je zal het dus verder moeten uitklaren met de support van die site zelf waarvan je die mail of reactie kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het gebruik van meerdere accounts per IP is tegenwoordig toegestaan, mits zij officieel gelinkt zijn aan elkaar. En dat zijn ze, juist om dit soort problemen te voorkomen. Zij weten hier ook van, en dat is ook allemaal goedgekeurd.

Enige wat ik kan bedenken met third party website is dat ik gebruik heb gemaakt van de site Gasurfen.nl om te zien of ik daarmee wel kon inloggen. Dat is dan via een proxy of zo, en dat mag niet dat weet ik ook. DAt heb ik ook alleen maar gedaan om te checken of het niet kunnen inloggen, kwam door een ip ban.

Maar in eerste instantie kon ik niet inloggen en dat heb ik ook gelijk gemeld bij de Game Admins. Pas veel later heb ik via die genoemde proxy site ingelogd om alsnog te proberen in te loggen.

Aangezien het niet aan mijn pc lijkt te liggen, ga ik het inderdaad verder uitvechten met de Game Admins.

Toch heel erg bedankt voor al jullie moeite die jullie er voor mij in staken. In ieder geval weet ik nu dat mijn pc in orde is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.