Ga naar inhoud

GB te kort voor analyses - programma vanop externe harde schijf?


Dorien18

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik beschik over een laptop met 38GB vrije ruimte op C: schijf. Verder heb ik ook nog een D: data schijf van 50GB + externe harde schijf van 1TB.

Ik wil een programma gebruiken - geen kant en klare software, maar een programma dat ik laat runnen vanuit een command line. Als ik dit programma uitvoer krijg ik echter de melding dat er onvoldoende vrije ruimte is om de resultaten op te slaan.

Daarom vroeg ik me het volgende af: Aangezien ik een externe harde schijf heb van 1TB, is het dan mogelijk om dit programma hierop te installeren & via de command line aan te geven dat ik vanop mijn externe harde schijf wil werken?

Bijkomend probleem: dit programmaatje heeft JAVA nodig. Is het dan noodzakelijk om ook Java op de externe harde schijf te installeren of zal dit ook werken indien het gewoon op m'n C schijf is geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gemerkt dat je dit kan bewerken:

dit is wat er instaat:

@echo off

set TOP=.

set LIB_JARS=%TOP%\lib

set CP=

set CP=.\sTASSEL.jar

for %%i in (%LIB_JARS%\*.jar) do call ".\cp.bat" %%i

echo %CP%

java -classpath "%CP%" -Xms512m -Xmx1536m net.maizegenetics.pipeline.TasselPipeline %*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foutmelding in CLI: Toegang geweigerd

---------- Post toegevoegd om 15:47 ---------- Vorige post was om 15:45 ----------

Ok, toch gelukt. Dit was de inhoud van pipeline.log

C:\>set TOP=.

C:\>set LIB_JARS=.\lib

C:\>set CP=

C:\>set CP=.\sTASSEL.jar

C:\>for %i in (.\lib\*.jar) do call ".\cp.bat" %i

C:\>echo .\sTASSEL.jar

.\sTASSEL.jar

C:\>java -classpath ".\sTASSEL.jar" -Xms512m -Xmx1536m net.maizegenetics.pipeline.TasselPipeline

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.